Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Marius Thorp - amatør??

Megaslice

over 17 år siden

Megaslice

Ser på Livescoringen fra Kristiansand at Marius Thorp er registrert som amatør (am).

Har han ikke vært inne og oppdatert "Min profil" i Golfbox???? :-)

Truls

over 17 år siden

Truls

Han fikk ikke logget seg inn pga problemer med golfbox... ;-)

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Eventuelt fikk han logga seg inn men han hadde ikke Internet Explorer versjon 8.032 x3, og da fungerer ikke hele løsningen. Når han trykket på "Bekreft endringer" kom det en SQL error og ble logget ut automatisk.

Truls

over 17 år siden

Truls

Kanskje han faktisk FIKK logget seg inn med IE, riktig versjon.
Men fikk beskjeden: "Du kan ikke registrere deg som pro før år 106. Ditt handicap er fortsatt registrert som 978634.444 og kan ikke forandres før du er registrert som pro."

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Da tenkte Marius at han kunne prøve å logge seg inn med en Mac. Han startet Safari men da fungerte ikke login-knappen. Testet så med Firefox og det gikk helt fint. Innlogget og greier. Problemet var bare når han måtte velge status på skjemaet hvilken type spiller han skulle være. I Golfbox/Safari på en Mac fungerer ikke dropdown-menyer (rullegardinmeny) og derfor fikk han ikke velge mellom Amatør eller Proff.

Kanskje Golfbox kunne byttet ut til radioknapper også? Muligens fungerer ikke submit-knappen nå heller, men man kan i alle fall trykke og se at de endrer status. For så å lage et kopi av skjermbildet og fakse til Norge.

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Ops jeg mente: Golfbox/Firefox på en Mac fungerer ikke dropdown-menyer ...

Gikk litt i surr her jeg og :)

-

over 17 år siden

-

Hvis du ser etter, er alle spillerne registrert som amatør! Til og med proffene

Megaslice

over 17 år siden

Megaslice

Jeg ser og ser, men ser flere som står uten (Am). Foreslår at du ser etter en gang til.....

Matthias

over 17 år siden

Matthias

Best thread ever?

-

over 17 år siden

-

Er jo fiksa nå da! MT står jo ikke som (am) lenger! Følg med!

Megaslice

over 17 år siden

Megaslice

Tolker det bare dithen at det er mange som leser på Debattforumet på Scangolf.no.... :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her