Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bestillt fra TGW

PGA

over 17 år siden

PGA

Jeg har i dag bestillt for første gang fra TGW, og de ber om:"a copy of the credit card statement with the name and address of the customer the order is being billed to on file".

Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal sende til de??

Har kjøpt MYE fra USA, men aldri opplevd dette.
Taknemlig for raskt svar da pakken står på hold.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Fax over forrige kreditt-kort faktura eller scan inn og send på mail, tror dette er en "førstegangskontroll" av kundene.

PGA

over 17 år siden

PGA

1000-TAKK for svar
Har ikke kredittkort faktura. Bruker debet kort(bank kort)
Tror du det er OK med å scanne kreditt kort og evt. legitimasjon?

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Sikkert, akkurat dette er diskutert mange ganger det siste året, du finner nok noen andre tråder der fasit også står.

Waldorf

over 17 år siden

Waldorf

PGA: Det skal normalt holde. Det er en førstegangskontroll.

MicroMidas

over 17 år siden

MicroMidas

har brukt TGW mange ganger. Dette er kun en sjekk på at bestiller og betaler er samme person. Men registrer deg med brukernavn og passord. Slik at du slipper å sende ny kopi hvis du benytter et annet kort senere

PGA

over 17 år siden

PGA

Helt håpløst !!

Skal ALDRI handle fra TGW mer. Har sendt 3 e-poster, bl.a. bedt om bekreftelse på at den dokumentasjonen jeg sendte var ok, ikke fått svar på noen. Pakken står fortsatt på vent!!

UBRUKELIG !!

Fredde

over 17 år siden

Fredde

Har samme erfaring som PGA. Ikke bare er det tungvindt, men kundeservice er også arrogante.

MCS

over 17 år siden

MCS

Med dagens pundkurs er det også interesant å bestille fra England.
Jeg har bestillt fra flere engelske nettbutikker uten noe problem.
En kompis bestillte seg akkurat en nytt Callaway golfsett og det var marginalt billigere fra England enn fra USA!

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

Har ikke handlet fra TGW, men hatt et par uheldige runder med Rockbottomgolf som ikke ble gjort enklere av flere mails som forsvant i spam-filteret (sjekket dette manuelt) ...

M45

over 17 år siden

M45

PGA; Mine erfaringer er de samme, kundeservice svarer ikke. Det de derimot gjør er at de sannsynligvis sender pakken i dag og du har den på døra på mandag.

Lykke til!!

Hemmi

over 17 år siden

Hemmi

Jeg har handlet en del med Edwin Watts. De hae en glimrende kundeservice. De ringer meg hvis det er noe de ikke er sikre på. De er også raske med levering

PGA

over 17 år siden

PGA

Godt at ikke det bare er meg!
Trodde et øyeblikk at de hadde fått nyss om at jeg spiller "ræva" golf om dagen ;-)

Maverick

over 17 år siden

Maverick

Min erfaring med TGW er at frakten er forholdsmessig dyr. Sjekk golfonline.co.uk - GBP 20 i frakt hvis det ikke blir så mye at de må dele opp. Fått med 3-hjulstralle, 3 dusin baller og pencil-bag i samme forsendelsen.

jeje

over 17 år siden

jeje

PGA, hadde samme problem som deg. Sendte flere mailer men fikk aldri svar så endte med at jeg ringte dem og da ordnet alt seg. Anbefaler det.

PGA

over 17 år siden

PGA

Sitter bare å venter på at klokka skal bli "Stått opp tid" i USA så skal jeg ringe og KANSELERE !!!

Har bestillt en Cleveland HiBore XL til $150,-
Noen tips om hvor jeg skal bestille etter at kanseleringen er gjort......

EGA

over 17 år siden

EGA

Man må kanskje ha litt tålmodighet da ..........

Hasse

over 17 år siden

Hasse

Ny bestilling?, prøv denne.
http://www.golfsmith.com/ps/browse.php?Ne=3&N=280561+282014&Ntk=All

Jeg har god erfaring med golfsmith.

Fetter RB

over 17 år siden

Fetter RB

Jeg har bestilt en hel masse fra TGW med litt blandet erfaring. Som regel går dette helt fint. Dersom det ikke har skjedd noe med orderen etter noen få dager har jeg ringt kundeservice og alt har ordnet seg der og da. Jeg har sjelden fått så br service som hos TGW. Anbefaler sjom jeje og ringe dem.

PGA

over 17 år siden

PGA

...og det prøvde jeg i går.
Etter å ha sittet på vent i nesten 20 min. den ene gangen og over 15 min. den andre gangen, ja da ga jeg opp det også ... :-(

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med de....

Circa 62

over 17 år siden

Circa 62

De har sikkert plukket ut PGA som "mandagskunde" - akkurat som en "mandagsbil". Jeg har samme erfaring som Fetter RB, skjelden god service. Som regel trenger jeg ikke ringe heller - utstyret kommer som bestilt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her