Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golftur Norge

Tore

over 17 år siden

Tore

Skal bruke ca en uke på turen Bodø-Porsrunn i sommer. Planen er å spille en runde golf hver dag før vi kjører videre til neste bane. Tips til baner som må besøkes på turen mottas med takk:)

Trebor

over 17 år siden

Trebor

I Bodø er det jo to baner å spille. To nuhullsbaner, men de er blit veldig fine begge to. Begge ligger i nærheten/på veien til steder du uansett bør besøke. Kjerringøy og Saltstraumen.

Olsen

over 17 år siden

Olsen

I Trondheim er det Byneset som gjelder, synes jeg. Etter det ville jeg ha jeg kjørt Østerdalen og stoppet på Rena for å spille banen der som er veldig bra og som i tillegg pleier å ha veldig gode forhold. Alternativt kan man stoppe på Hamar og spille Atlungstad hvis de har fått fart på gresset i år. Fin bane det også.

JohnnyBirdie

over 17 år siden

JohnnyBirdie

Vil anbefale Salten GK i Bodø, banen skal være veldig bra i år og er uten tvil en flott bane med sinnsyke signaturhull i midtnattsol.

Er vel hull 3 hvor utslaget skal over en vikinggrav i fairway, så det er en spesiell bane.

Byneset er en sikker vinner, men liker Trondheim også. Er en sjarmerende skogsbane, vet ikke helt hvordan den er i år pga ombygging, men bruker som regel å være ganske bra

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her