Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Amatour Vestfold

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Har hørt at banen skal være i strålende stand,og været ser ut til å bli utrolig flott med ca.25 grader og sol og vindstille. Alt ligger til rette for en flott helg på Vestfold.

Hvem vinner i helgen? startfeltet ser ut til å være veldig bra. En bereist og merritert Christian Aronsen kanskje? Eller hjemmehåpene Kenneth Svanum(som vant på Drøbak sist helg) og Joakim Aslaksen?

Eller "Fjosok",hvis han har funnet veien:-)

Dameklassen skal vel Tonje Daffinrud og Marita Engzelius gjøre opp om

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Fjosok fant veien, men ikke fair-veien :)

Jeg har ikke spilt Vestfold før og jeg kommer nok til å gjøre noen andre valg i morgen, forhåpentligvis sette noen putter og holde meg på riktig side av de hvite stakene.

Banen var kjempefin, mye bedre enn jeg hadde forventet. Greenene var jevne og faire, ikke veldig raske men samme hastighet på alle hull og det er det viktigste. All honnør til Vestfold!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Aronsen leder på -3 og er fortsatt det heteste tipset til å vinne. Hyggelig å se at Vestfold`s egen Tom Arne Tollefsen er så høyt oppe,på T3. Holder fortsatt høyt nivå.

Lykke til Fjosok med å bedre score`n din i dag

PS! registrerer at en håndfull spillere gikk over 100 slag,de kan vel neppe klage på vær eller banen.

Herregud

over 17 år siden

Herregud

+ 22 på første 9 på Borre..... Det skal ikke være mulig på dette nivået og heller ikke på de hullene. 14 slag på par 5. Damn

Hasse

over 17 år siden

Hasse

Herregud, de spiller da ikke på Borre. Vestfold ligger på Vear.
Men 9 over på et hull sier vel at han var innom både vann og sand.

Sorry

over 17 år siden

Sorry

Ble litt ivrig der... Vestfold selvfølgelig. Men 115 slag på ama-tour. Han har vel ca 5 hvertfall for å komme med.

Hærlig

over 17 år siden

Hærlig

å slippe å være med i denne varmen. Stakkars fortapte golfsjeler som ikke har bedre ting å foreta seg.

!

over 17 år siden

!

Vel, for min del synes jeg det var fint å være ute i dag i dette strålende været. Banen var bra, medspillerene var hyggelige og arrangementet var bra gjennomført, med mange frivillige som gjorde en utmerket jobb.
Hadde bare eget spill vært ihvertfall i nærheten av normalt, så hadde dagen vært perfekt. Nå er den bare nesten perfekt, men med en kald Øl til, og vif-tap i kveld, så blir det ganske bra allikavel!! :D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her