Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Når vinner Marianne?

duffshank

over 17 år siden

duffshank

Når kommer Mariannes første seier? Årets første for Norge kom forrige uke, men er det noen som blir overrasket dersom Marianne tar hjem den neste?

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Seier kommer hvis den kommer, spillet har hun.
Punkt 1 er vel å fortsette slik hun har starta sesongen, da blir hun etablert i europatoppen i Europa før hun evnt hopper vestover!

Strålende start i dag, -4 etter 13 hull og plutselig et godt stykke opp på lista!

Go girl!

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Veldig bra av Marianne og Tutta i dag, Larsen litt under pari og skuffende av Henrik, Marius og PK.

Gutta i Danmark har jeg ikke sjekka ennå.

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Tutta er i siget igjen etter en rusten førsterunde,tipper topp 3 plassering,og håper hun stikker av med hele greia:)

Må si at jeg er mektig imponert over Marianne,fulgte ikke noe særlig med henne i fjor,men registrerte at hun vant endel på Telia tour. At hun skulle hevde seg så bra på LET hadde jeg aldri trodd. Vi har virkelig fått en toppspiller til hos damene.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Og LKS klarte cut med super avslutning av runde 2, og har starta med -1 på de 2 første hull i dag, bra!

Go girls!!

Golfer

over 17 år siden

Golfer

Når hun bytter puttetrener! Hun er best fra tee til green, men med 35 putter så er hun uten muligheter!

Danny

over 17 år siden

Danny

Kanskje hun bør prøve Bernt;)!?

duffshank

over 17 år siden

duffshank

hvem faen er bernt? man skal ikke lese seg blind på statisikken. den kan faktisk lyve den også..

enig med kevin at vi virkelig har fått en toppspiller til blant damene. så får vi håpe gutta kommer etter snart!

Buck Cherry

over 17 år siden

Buck Cherry

Heia Marianne, hun vil vinne...

Koll

over 17 år siden

Koll

Skarpnord kommer ALDRI til å vinne, hverken på LET eller (eventuelt) på LPGA.

Golfer

over 17 år siden

Golfer

Klart hun kommer til å vinne!!!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her