Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forespørsel

Kvinne.........F.62

over 17 år siden

Kvinne.........F.62

Har i flere år lagt merke til Gunnar Bull! Ikke vet jeg hvordan hans/du rer ut, men grunnet
personligheten..... er det noe? Dette betyr ikke alt for meg, da, jeg er giftig.

Mvh. Merethe

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Kun giftig, men betatt!!

Mertethe 1..

over 17 år siden

Mertethe 1..

Ja, litt giftig, men mest betatt........

Gift ja, men det betyr ikke at jeg ikke kan ønske G.B velkommen..... Han er elsket uanstt kjønn.....

Det med mat+ og/ellereller hyggelige golfrunde inkl. greenfee, hotellovernanntning og sunn mat er ikke bekymringsfullt foe\r noen.

Ønsker deg velkommen til en vakker bane, med de fleste falisiteter!! vi og jeg kan tilby dett meste

Se bort fra sex, noen idioter kan missforstå!, selv på en golf-debatt-strek)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Til Merethe. Hmmm. Kremt. Rødme...

Jeg skjønner at du kan bli betatt av mine tidvis svært så vinnende personlighet. Men jeg er dessverre giftig jeg også.

Såvidt ;-)

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Den er jo helt grei, Gunnar. La din kjære lese dette!!! Jeg inviterer deg kun på en fantastisk golf-runde, med reise og hotell-opphold i byens beste hotell.

Jeg er også også gift, så din kjæreste behøver ikke å føle seg truet av meg.............. hi, hi ;-)

Etter anfefaling fra hodetrøtt ektemake, bør jeg nok holde kjef, men jeg gir .........................

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hmmm. Jeg blir jo litt fristet også..., Merethe, send meg en mail på gunnarbull@hotmail.com, så skal jeg ihvertfall tenke på det. Ok?

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

Offentlig utroskap... Heftig!

t

over 17 år siden

t

Se opp Gunnar.
Dama? er dopa.

Ragner

over 17 år siden

Ragner

klissete

veggiss

over 17 år siden

veggiss

Merethe skulle bare visst...

hahahahahahaha..............

over 17 år siden

hahahahahahaha..............

GB, tipper du får eget rom på sanatoriet i kvinesdal ;)

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Så slem du er hånflir. Sanatoret i kvinesdal du liksom........Der får kanskje du plass, om noe slikt finnes der i bygda. Her går det kun på første klasse må vite :-)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Og jeg synes det er både umodent og ufint å stemple et menneske dere ikke kjenner, på bakgrunn av noe dere tror hun har skrevet for lenge siden.

For ordens skyld: Jeg har fått en invitasjon til å spille med en golfspiller som har lyst til å spille en runde sammen med meg. Det er faktisk alt.

Å invitere noen til en runde golf er en hyggelig handling som vitner om sosial kompetanse og god etikette. Foreløpig er hun ganske alene om disse kvalitetene i denne tråden.

Ha,ha

over 17 år siden

Ha,ha

GB. Du er ute etter noe mere, din gris

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Gunnar, skulle du ønske en date++, kan du sikkert sende en mail til Ha,ha_grisetanker@hotmail.com :-)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Merethe...

i tilfelle du angrer:
ta med deg pepperspray og lag speed-dial på mobilen din til 111!!!!

gjerne også en Tazer, sånn at han ikke kommer for nære.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hmmm, ser ikke ut til at den virker, den mailadressen, Merethe...

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Det tror jeg du kan være glad for Gunnar :-)

Yngve; jeg har fått munnkurv fra min mann om å fortelle hva som hendte etter et fall i vannhinderet i kveld. Om jeg fikk lov til å skrive.... ville du neppe bekymret deg nevneverdig om mitt ve og vel ;-) Takk likevel.

Du hadde sikkert ledd like godt som det busslasset med menn østfra, som bivånet dette makabre synet.

Jesus i himmelen..la aldri noe skje meg eller noen andre igjen. (Pokker, jeg har lyst til å fortelle............. )

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her