Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mellomnavn

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Noen som kjenner til mellomnavnene til disse personene? Hørt av Thomas Nilsen på Viasat Golf.

Tiger E. Woods
Robert E. Karlson
Jesper E. Parnevik
Angel E. Cabrera

Henke

over 17 år siden

Henke

Ville ikke E. "Tiger" Woods vært mer presist? Han heter jo ikke Tiger, sånn egentlig - Eldrick "Tiger" Woods, er det korrekte.

Kjenner ikke de andre e'ene.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Haha, den fikk du klem på, Rolf Åge :-)

Eller Rolf Eee Åge

veggiss

over 17 år siden

veggiss

på 21 års dagen sin så byttet tiger navn, og heter ikke eldrick nå lenger. hans fulle og hele navn er med andre ord tiger woods.

Golf

over 17 år siden

Golf

Mener du Thomas Nieeelsen?

jonag

over 17 år siden

jonag

Det mest morsomme er feks at Parnevik heter Jesper Bo og Cabrera Ángel Leopoldo...

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Det nest morsomste var at bare Gunnar Bull skjønte hva jeg mente :)

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Tigeren skiftet navn fra Eldrick til Tiger, fordi faren hans "forgudet"en person med dette navnet. Fødsels/dåpsnavnet er en saga blott.

En blå historie, med gode gamle norske ord :-)

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Og det pinligste er at noen gjør narr av hvordan andre snakker, må jammen være skøy å være perfekt...

Rolf E. Åge

over 17 år siden

Rolf E. Åge

Det pinligste her må være å ansette noen med disse kvalitetene. Men jeg er enig. Jeg er et slemt menneske.

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Rolf Åge, hva er egentlig ditt mellomnavn, mellom de to fornavnene? Emanuel, Elisas, ET? Foreldrene dine hadde helt sikkert god fantasi og humoristisk sans ;-)

Rolf E. Åge

over 17 år siden

Rolf E. Åge

Mitt mellomnavn er Rolf Eh Åge. Men jeg tror presten hadde en eller annen slags talefeil. De første 14 årene het jeg Rolf Øh Åge, men det ble senere funnet ut at det var feil :)

Er det rart man har vært mobbet i alle år? Sukk.

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Prest med talefeil og døvstumme foreldre med dysleksi er ikke så vanlig, men det forekommer. (min døv"stumme" bestefar ramlet ned fra talerstolen og døde av hjerteinfarkt)

Slemme mennesker som mobber, men det ser ut som at du har kommet ut av denne bedrøvelige situasjonen med pels og humør i behold :-)

Anonym

over 17 år siden

Anonym

"Tiger" var navnet på en Koreansk offiser som reddet livet til Eldricks far, om jeg husker korrekt, under Korea-krigen.

Det er der navnet "Tiger" kommer fra.

jonag

over 17 år siden

jonag

Vietnam... så akkurat om det idag.

snappy

over 17 år siden

snappy

Tiger ble brukt på Tiger fra han var veldig liten.. Iallefall fra han var 2 år.

Se link:

http://www.youtube.com/watch?v=_wHkA_983_s

Sant det som veggiss sier over..

NN

over 17 år siden

NN

Se litt over deres egne stupide innlegg, jonag og snappy. Pointet er allerede nevnt. Oppgulp er det "glupe" mellomnavnet deres. Apekatter!!

LES TRÅDEN!!

NN

over 17 år siden

NN

Det samme til deg anonym, som plutselig forstod sammenhengen,tygg grauten to ganger. Lykke til.

anonym

over 17 år siden

anonym

Tror NN har røkt sokkene sine igjen........

NN

over 17 år siden

NN

Helt sant, og de var veldig sure den dagen......sorry jonag og snappy! Dere hadde fortjent så mye bedre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her