Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

CT

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Grei start av våre, MT på par og PK på +1.
Begge med en dobbel de sikkert kunne vært foruten.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Grei start, er vel å ta i, Foooore. Åtte og ni slag opp til lederen. Det er mye!

Andy

over 17 år siden

Andy

Det er absolutt en grei start, vet ikke hva Snedd snakker om, men han kan tydeligvis ikke mye om golf eller hvertfall turneringsgolf. Er en grunn til at en golfturnering spilles over 4 runder vettu snedd, og ikke 1!

Koll

over 17 år siden

Koll

Enig med Snedd. Avstanden til toppen er altfor mye etter en runde, for norske toppgolfere med ambisjoner og som hører til Norges-eliten. MT er nr. 47 og PK nr. 71. Vi snakker her om en turnering i 4. divisjon i internasjonal golf.
Vi nøyer oss med smuler i golf-Norge.

Andy

over 17 år siden

Andy

Er dere seriøse nå eller? Eksempel er LET jentene, de har kommet høyt opp selvom de har startet midt på treet, Marianne sist uke i Tyrkia hvor hun lå et godt stykke bak etter runde 1 og endte på 5 plass. Forstå hvordan turneringsgolf fungerer før dere uttaler dere.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Det er vel ingen som tviler på at de KAN klare å komme seg oppover på listene i morgen og senere, men jeg tviler på at noen av de to selv syns dette er en grei åpning. Tipper de har større ambisjoner enn å kjempe på cutgrensen.
Naturligvis er det latterlig å sitte her ved tastaturet og legge lista høyt på andres vegne, men jeg gjør det nå likevel.

Andy

over 17 år siden

Andy

Les hjemmesiden til Marius da, han sier selv at det var en helt ok runde, selvfølgelig var det ingen knall runde, men golf er en tålmodighetsidrett.

Kevin

over 17 år siden

Kevin

MT er -1 etter 9 hull i dag,bra det

Berger

over 17 år siden

Berger

Andy har vel enda litt adrenalin i kroppen etter sine andre krangler.

Jeg er nå enig med Fooore. En helt grei start.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Ingen norske igjen etter dag to. Det kan i hvert fall ikke kalles greit!

Ambisiøs

over 17 år siden

Ambisiøs

Å kalle en runde grei når man har 8-9 slag opp til ledelsen hører ikke hjemme på ama-tour engang. Og er du i så dårlig form at du taper 8-9 slag på en runde er det ihvertfall ikke greit, for da er sjansen minimal for å klare cut.

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Skuffet over Thorp så langt i sesongen...han spiller riktignok ikke så mange turneringer, men hadde håpet å få se litt mer storspill

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Interessant at golferen får lov til å kalle rundene i går for labre runder, mens noen er uenig med meg om at de første rundene ikke var "greie". Var vel omtrent bare ett slag forskjell.
Labre er jeg enig i!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Jeg syntes vel at den første runden var helt ok,ingen krise og de lå ikke langt unna cut allerede da. Men da sett med positive øyne så håpet man jo på en bedre runde to,slik at de klarte cut. Så ja,totalt var det ganske skuffende,begge to burde klart cut lett her.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her