Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad

Kubein

over 17 år siden

Kubein

T6 etter -2. Fortsatt mange som ikke er ferdige, men bra start.

The slicer

over 17 år siden

The slicer

T20 etter dag 1, men det er tett både oppover og nedover listen.

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Tror HB klarer cut fint,og satser på nok en topp 10 plassering,minst. Han virker ganske stabil nå

Koll

over 17 år siden

Koll

"Han virker ganske stabil nå", skriver Kevin. For to uker siden ble HB nr. 2 og uken etter misset han cuten. Er det å være stabil? Eller baserer du deg på at han virker "stabil" etter én dags spill denne uken?
Er det noen idrett der utøverne viser ustabilitet, så er det nettopp i golf.
Det gjelder også alle proffene, med unntak av mr. Woods. Det er slik golf er!

Gjedda

over 17 år siden

Gjedda

Du motsier deg selv litt der Koll. Først sier du at Bjørnstad ikke er stabil fordi han misser en cut, så sier du at i golf er kun én mann stabil.
Du må tenke, så skrive. Du kan ikke sammenligne golf med noen annen sport, og derfor må du også redefinere ordet "stabil"
Jeg vil si at en som har T14, T9, 2 og MC fortsatt er stabil og i god form. Hvis Tiger misset cuten neste uke er han jo fortsatt stabil. Dersom fasiten på Bjørnstad er: T5 MC T9 MC MC T10 T7 MC MC så kan man begynne snakke om ustabil, men Bjørnstad har hatt en stigende kurve, med et lite tilbakesteg forrige uke, selv om om han spillte en god 2. runde og kun misset ett knepent slag.

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Enig med Gjedda...Bjørnstad hadde en lei trippelbogey som ødela mye av forrige turnering, hvor han misset cuten med 1 slag.

Utfra det vi har sett av Bjørnstad tidligere (etter comebacket), så er han veldig stabil om dagen.

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Forresten -1 etter 3 i dag..

Koll

over 17 år siden

Koll

Jeg har ikke sagt at Bjørnstad er ustabil, jeg har bare etterlyst Kevins definisjon av det å være stabil for HB.
Forøvrig holder jeg fast på at golf er den mest ustabile idrett i verden, når det gjelder toppenes resultater fra uke til uke. Jeg er ellers enig i at Woods kan misse mange cuter, og likevel kalles stabil.
Uttrykket "veldig stabil om dagen" om HB virker noe overdrevet. Disse evinnelige unnskyldningene "misset bare med ett slag" og "en lei (ufortjent?) trippelbogey" er nå utgått på dato i golf. Det er slik golf er!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Gidder ikke bruke tid på en "krangel" hva vi oppfatter som stabil eller ustabil. Men hvis du leser hva jeg skrev så stor det "GANSKE STABIL NÅ". Ikke veldig stabil eller hva annet du hadde lyst til å lese:-)

Jeg mente som andre underbygget her,at han er mye mer med i spillet enn før. Han klarer flere cut`er,han er oftere oppe i toppen. Det er stor forskjell på spillet hans for tiden sammenlignet med den utrolige ustabille HB vi så sist sesong. Men ja,golf er verdens mest ustabile idrett,alle kan vinne og alle kan bli sist på det nivået

Kubein

over 17 år siden

Kubein

-3 etter 10. Stabil og fin!

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Ikke like stabil på siste 9...par for dagen og T49

Anders

over 17 år siden

Anders

Hadde vært artig om han hadde fått det til igjen denne helga. Er bare to foran han på pengelista som klarte cut'en, så hvis han får til litt skikkelig spill, kan han komme seg enda litt oppover.

Knut

over 17 år siden

Knut

Dette kan bli veldig bra med en runde på -3 i morgen. jeg gleder meg og håper på en like stabil runde i morgen.

Errevs

over 17 år siden

Errevs

Nr 1 på GIR. Ikke verst.

Errevs

over 17 år siden

Errevs

Og nr 1 på flest par under turneringen....

Tror vi kan konkludere med....

Han er stabil!

What?

over 17 år siden

What?

Hvis du ser vekk fra den ene trippel bogien som ødela for cut'en forrige uke så har han vært utrolig stabil. 12, 9, 2, MC (pga ett dårlig hull) og 14. Syns dette ser veldig lovende ut for resten av sesongen.

Henrik for PGA next year har min stemme!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Han rykket opp en plass på rankingen,er altså nr.15 på pengelisten på NW nå. Han virker å være i rute for å klare å bli bedre enn nr.25 når sesongen er over,selv om det er lenge igjen

Gledesdreper

over 17 år siden

Gledesdreper

Beklager å være skeptisk, men tidligere år har Henrik hatt en tendens til å miste formen om sommeren og finner den ikke igjen før sent på høsten. Skulle gjerne sett at han hadde litt mer penger i lommeboka før ferien.

v

over 17 år siden

v

I fjor hadde HB tjent ca. 34000 på denne tiden, og iår har han tjent 88000. I tillegg gikk han lei og reiste hjem ifjor, det tror jeg ikke han gjør i år, så jeg er optimist og tror han kan tjene de 200000 som trengs.

Enig, men

over 17 år siden

Enig, men

200.000 er ikke trolig ikke nok. Han bør spille inn rundt 220.000 for å sikre kortet

v

over 17 år siden

v

Er rimelig sikker på at 200000 vil holde.
Det trengtes 197000 i 2007, 194000 i 2006, i tillegg er var det 32 turneringer i 2007 mens det bare er 30 i år.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her