Yngve
Jeg klarer ikke helt å stole på et sleskt smil, og med familie som har og har hatt tilsvarende problemer med samme respons som Anders fikk, både fra offentlig og privat sektor, så tror jeg bare du skal forstå at dette ikke handler om noe generellt, men om enkelttilfeller. alle tilfeller behandles individuellt.
jeg har lest litt også(jada, jeg kan lese) og ser også at prosenten for suksessrikt operasjon har økt ganske mye de siste ti årene, men husk at dette er samtidig som antallet operasjoner har sunket dramatisk!!!!
d.v.s. de opererer stort sett på tilfeller hvor det ikke er noen annen utvei, men ønsker å la være om det er mulig! de opererer sjeldent akutt, og får selvsagt langt bedre prognoser og statistikker av dette.
at Stoon ikke forstår behovet for 3-hjulstralle for folk uten prolaps er bare snevert. for den skjeve belastningen av å trekke en 2-hjulstralle er like ille for en frisk som for en syk, men det er ikke dermed sagt at alle får problemer av den grunn.
3-hjulstrallen gir en jevnere muskulær belastning. det kan vel ikke være så vanskelig å forstå?