Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Per Sundberg og coachgruppa

Arne Erlandsen

over 21 år siden

Arne Erlandsen

Etter å ha lest Per Sundbergs kritikk av Henrik Bjørnstad må det være lov til å stille følgende spørsmål. Hva er det som gjør at spillere som kommer under landslagsparaplyen eller NTG stagnerer eller blir klart dårligere? Både ifjor og i år så har det vist seg at spillere under disses regi raser på resultatlistene. Ikke engang placebo effekten gjør seg gjeldende. Vi ser selfølgelig at nye talenter kommer frem, men det er andres fortjeneste! Er det ikke snart på tide at det stilles et resultatkrav til våre fremste ledere. Tiden er forbi når vi kan skylde på utøverne. La nå ikke det gå like langt som med landslaget i fotball. Ønsker kun å starte en debatt!

Supergolferen

over 21 år siden

Supergolferen

Her er det ikke mange som tør å ytre seg!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Hvis vi sier noe kommer bare det lokale trollet og sier at vi er så føle og negative... og at norske spillere EGENTLIG er grisegode...

Anonym

over 21 år siden

Anonym

Spiller selv på A - tour og ønsker derfor å være anonym. Når det gjelder uttak til junior EM må det være lov å stille spørsmål ved at Ken Granlund i nåværende form er tatt ut til samling! Ken er en meget dyktig og seriøs spiller men har knapt klart cut i en eneste turnering i Norge i år. På siste A tour ble han skadet på det siste hullet etter runde 2. Han hadde på det tidspunkt misset cut med masse slag! I tillegg må han være meget syk, da han ikke fører statistikk på spillersiden til landslaget. Det skal undre meg mye hvordan de klarer å forvare å ta han med til EM. La nå golf for en gang skyld være litt rettferdig! Det er andre landslagspillere som har gjort det langt bedre i år og de burde ha hatt plassen på samlingen!

anonym

over 21 år siden

anonym

jeg spiller på Atour og vil derfor være anonym jeg også....
Helt enig med deg "anonym"....
Jeg kjenner Ken temmelig godt og jeg syns ikke han har noe som helst på samlingen å gjøre....
For øyeblikket er William Hatle og Are Friestad mye mer aktuelle i mine øyne...
Alle vet vel det meste om William's suksess,men til de som ikke vet det så kom Are på 7.plass på P4touren på Larvik!!!
Gutten er 14 år gammel!

Håper landslagsledelsen greier å ta ut det beste laget til EM..!!;)

Anonym

over 21 år siden

Anonym

Er helt enig! Det var nettopp Are Fristad jeg mente!

Forumleser

over 21 år siden

Forumleser

Gratulere Niklas Diethelm med laguttaket til EM for boys. Det er sundt og godt å se at de spillerne som presterer best blir tatt med og ikke som tidligere de man selv trente og kjente best. Da lever man jo opp til de forutsetninger som man selv i flere har gått ut fra i følge opplysningene på toppidrett siden på golf.no, men som man skjelden har valgt å benyttet seg av. La nå den sunne konkurransen utøverne imellom bli avgjørende for fremtidige uttak og la det bli like lett å spille seg ut av laget som inn, Vi kjenner jo til at prestasjonene i golf svinger i takt med de små marginer som skiller suksess fra fiasko. Lykke til i Finland.

Dr Leadtape

over 21 år siden

Dr Leadtape

Meget fornuftig laguttak. Dette er fremtiden til norsk golf. Sats alle ressurser på disse unge gutta.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her