Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Haugsrud fikk 12 mill kr.

vk

over 17 år siden

vk

(fra sikre kilder). Regner med han er fonøyd med det forliket. Kanskje Per nå kan kjøpe Hauger, (er nok ikke til salgs men), og fått ordning på tingene, her er det mye å ta tak i. Tipper han slutter med golfen på tv'n nå.

Til vk

over 17 år siden

Til vk

Hvilke sikre kilder har du, trodde slike avtaler var konfidensielle? Det blir vel medlemmene som må blø til slutt for at noen idioter skulle tjene mye penger, håpløst!!!!!!!!

Erik____

over 17 år siden

Erik____

Snakker om grådig type.

St. Able Ford

over 17 år siden

St. Able Ford

Ikke aner jeg noe om hverken Per Haugsrud, Kragerø, konflikten mellom dem eller Hauger for den saks skyld, men "informasjon" som lekkes ut anonymt på et forum og personer som kan "røpe" slike opplysninger fra "sikre kilder", fester jeg null - 0 -, tillit til. Av prinsipp.
Så vidt jeg vet, i hvertfall er det relativt vanlig, at det er en del av forliket at ev. beløp ikke skal offentliggjøres.
Håpløst å starte rykter på denne måten, og håpløst å fordømme Haugsrud på grunnlag av anonyme utsagn.
Mener nå jeg.

Erik____

over 17 år siden

Erik____

Jeg er enig, hakke peiling på dette jeg.
Påstanden min gjelder kun viss det er sant.

Dølle

over 17 år siden

Dølle

Hva er det som gjør at du mener dette er grådig da?

Vet du noe om hva som er bakgrunnen for forliket? Hva slags verdier, avtaler etc som lå i konflikten?

Det er et forlik jo for pokker! Betyr ikke det at begge parter har blitt enige om noe? da er vel begge inneforstått med at dette er en OK deal. Altså synes ingen av partene at den andre har vært for grådig. Hvem er så du Erik____ til å "dømme" den ene parten?

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Er det grådig å selge noe nå? haha. Erik du er ubetalelig.

Uinvidd

over 17 år siden

Uinvidd

HVa snakker dere om ?
Hva fikk Hugsrud 12 mill for, og fra hvem ?

Truls

over 17 år siden

Truls

Alle som tjener over 300.000,- på noe i Norge er grådige! Få dette inn i hue da. Ikke la dette skli ut for da er vi ikke nordmenn lenger!!

Ikkerik____

over 17 år siden

Ikkerik____

Erik___, nå må du slutte dette tullepreiket ditt. du vet som vanlig ikke hva du snakker om, og bare slenger ut en påstand fordi du er misunnelig.
vi har avslørt deg for lengst, og du kan kutte drittpratet.

du har null peiling på saken, og bør holde deg for god til å prøve å svare på ting du ikke kan noe om.

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Men da får jo ikke Erik___ lov å svare på noe som helst da :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her