Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Leder LET for tredje uke på rad!

Skrytepaven

over 17 år siden

Skrytepaven

Når spillerene svikter, så er det en som infrir med ny spiller!!!

???

over 17 år siden

???

???

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Tipper du m mener du svenskorna!?
To seirer på rad, leder etter en runde nå.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Vil vel heller tro at dette gjelder noe på utstyrsfronten, til dømes en viss type putter...

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Begge er rett, svenske og med en viss type putter...

Norge

over 17 år siden

Norge

Det morsomme er at norske utøvere ikke får lov av " Toppgolf Norge " og bruke dette pga. konflikt med lederen.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Bra spill av de norske jentene i dag, begge er under par etter 12hull, og såvidt innafor cut grunnet svak åpning i går.

Heia Norge

over 17 år siden

Heia Norge

Rart ikke forbundet våkner snart.
Men når en inkompetent kar styrer pengestrømmen, da holdes de som kan sakene sine unne de norske...

Putteprofessorn ser jo ikke akkurat ut til å forbedre puttingen til de norske spillerne. DWC ser vel ikke ut til å ha no forbedrende effekt heller, fikk ikke han fyken fra Mikla hmmm--- greit for forbundet å ha en adresse å tømme pengene sine. Det må være praktisk.

Men de tror vel putting skal være så komplisert som mulig, da blir spillerne sikkert imponert over det fine diplomet på veggen.

Heia Norge

M04

over 17 år siden

M04

Sakset fra "Norge":
"Det morsomme er at norske utøvere ikke får lov av " Toppgolf Norge " og bruke dette pga. konflikt med lederen."

Kan noen bekrefte at dette er offisiell politikk?

(Det er helt vanvittig)

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Utsagnet er idiotisk og norske spillere har i bunn og grunn ansvar for egen sving og egen putting, det er vel heller ingen av våre toppspillere som skylder på andre enn seg selv når de evnt gjør det dårlig.

Norske toppspillere sutrer ikke, det får holde at slikt skjer her inne.

Indre krets

over 17 år siden

Indre krets

Er kjent at flere norske Team Norway-spillere som har vist interesse for putteren er blitt anmodet om å holde seg vekk, av "faglige" årsaker......De faglige rådene har da kommet av pengestyrern, DWC og professoren, som forøvrig ikke klarte få Devilray ut på markedet......kanskje mange tanker som rører seg når Espen Askeladd skal ut på tur, når brødrene er som disse karene....

Men man ser spillere som Nilbrinck, Børsheim, Rakel, Marita m.flere med putteren......

DA kan man spørre seg om det ikke ser ut som et mønster her??

over 17 år siden

Som i alle saker der ting ikke helt henger på greip -

FOLLOW THE MONEY

stijoh

over 17 år siden

stijoh

Kanskje noen kan gi oss uinnvidde litt innføring i hva saken gjelder? Hvilken putter? hvem er pengestyrern? hvem er professoren? osvosv

over 17 år siden

jon karlsen er professoren med doktorgrad i pøtting. Det er han Kaensche har gått til i snart 2 år og sliter med 34, 35 og 36 putter slik beskrevet i nylig artikkel på golferen.no/golf.no. Han sto også bak fadesen Devilray.

Pengestyrern er Ramnefjell som leder for Toppgolf Norge, som sponser Team Norway. Han er anmeldt av Stelander for æreskrenkelse i artikler på golfsiden.no, som Ramnefjell er redaktør for, og som PFU ikke anså for å ligge innenfor deres område slik at de ikke kunne vurdere klagen.

Klageren var Stelander, grunderen av Profund Putters, som nå har vinner på to siste turneringer med to forskjellige svenske spillere, og hadde/har en ny svensk jente som leder på LET denne uken.

Putteren er Dark Ace fra norske Profound.

DWC er i team med professoren og begge har ved flere anledninger anmodet sine spillere om å holde seg vekk fra Profound.

En kan bare undre når en ser hvem som faktisk hjelper sine spillere til å forbedre seg....merkelig sak, men follow the money gir som regel de fleste svar, også her etter min mening.

Mulig etablissementet føler seg truet av den nye vinen. Morsom og interessant sak dette!

Errevs

over 17 år siden

Errevs

Ser nå mest ut som om noen tror at 2 + 2 er lik 5, og ser spøkelser på høylys dag....

Flugzeug

over 17 år siden

Flugzeug

Å herre jemeni jesus.

Skal vi ha enda en Profound-diskusjon nå?
Og skal vi ha enda flere anonyme som spyr ut drit-informasjon?
Hvem er det som sitter på denne inside-informasjonen egentlig?

La oss få være i fred på forumet for dette latterlige temaet.

Dilter

over 17 år siden

Dilter

Amen, Flugzeug!

"Just because you're paranoid, it doesn't mean that nobody's out to get you".

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Det ble ikke 3 seire på rad... her ble det kun 2 plass...

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

...og 10. plass.

Undrer

over 17 år siden

Undrer

Hvor finner du denne informasjonen da?

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Du ser den på TV eller på LET s hjemmesider, nå er jo ikke dette noen bombe da, mange spillere i finalefeltet spiller jo med samme produkt!

Profound - tja

over 17 år siden

Profound - tja

Profound skryter av å være på Gold Digest hot list.
Når jeg ser på denne listen ser jeg at Profound er satt i en kategori dårligere enn de beste. 10 puttere ligger foran på lista.
DVS, jeg kunne aldri i verden tenke meg å kjøpe noe som har blitt bedømt å være dårligere enn det beste. Særlig ikke når prisen er mye høyere.
Hadde jeg jobbet for Profound så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å dysse ned denne hotlist-forbindelsen. Den er mer skadelig enn til gagn for Profounds omdømme.
Hvis noen blir anbefalt å holde seg vekk fra Profound så er det sikkert fordi den ikke blir ansett å være god nok.
Og hvis noen tar dette opp på debattforum her under nicket "***" så har de garantert forbindelse til Profound og heter etter all sansynlighet Bernt.

Fint

over 17 år siden

Fint

Da var profoundtrådene over.

The End. Du vant.

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Hvis man sier noe fordelaktig så er man Bernt ifølge Profound - tja. Hvem er man hvis man skriver noe ufordelaktig? En vinnertype?
Artig tankerekke her...

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Hyggelig historie om Nilbrink på golfsiden.no! Banerekord med 64 slag og oppfølgingsrunde på 66 slag. Vant med 3 slag? Har ikke han byttet til ny putter i år? Endelig en herrespiller som har skjønt det! Til dere andre, jobb med og holde dere inside, det er jo kroppens naturlige sving ha ha.

Bernt Stellander

over 17 år siden

Bernt Stellander

For å få Silver Award på HotList 2008 må en ha totalscore på 92-95 %

Tatt det faktum at vi i 2007 ikke var representert på USA-tourene ennå, og dermed scoret dårlig på "BUZZ" (ryktebørsen) på tourene der borte, sier resultatet seg selv, at vi er meget stolte over å være eneste utenlandske produkt på listen.

http://www.golfdigest.com/equipment/ratings/hotlistcriteria_0802

Om "tja" formodentlig skulle være opptatt av kategorier som performance, technology og function, blir det litt vanskeligere å finne puttere bedre enn Dark Ace på testen, men send meg en Epost så skal jeg tipse deg hvilke 3 puttere det er hehe

God sommer:)

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Jeg nøyer meg med å synes at det er kult at Profound er representert i winners circle på LET. Kjempegøy for Profound.

At noen rakker ned på hotlist plasseringen er bare dumt. Les artikkelen - døm selv.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her