Hmmmm
16 Gresstees og en tee flyttet ut på banen, men ellers var banen fin den.
Men at det går an å ha så mye kødannelser kl 11.00 når dekningsgraden på banen var rundt 10 % er helt sykt, det krydde av pensjonister som gikk å tusla og små pratet, spille golf var definitivt ikke prioritert.
Jeg står å slår ut på hull 3 og ser 2 eldre damer som kommer iprat med 2 eldre menn, damene står da å skal putte på hull 5, der står de å prater helt til jeg er klar for innspill til greenen de står på. Først da får de fart på seg og putter ferdig og kommer seg bort til neste tee, de gidder selvfølgelig ikke å vente slik at jeg får slått ut før de begynner å gå. klarte ikke å komme forbi dem før hull 9.
Jeg kommer til hull 12 og der er det komplett kaos 2 flighter står å venter på å slå ut, 1 står på fairway og 1 driver å putter.
valgte å hoppe over hull 12 og 13, håpet at jeg da kunne komme meg gjennom banen før jeg måtte reise hjemover, klarer selvfølgelig å komme bak en 3 flight som klarte det kunststykket å bruke mellom 10 - 15 min før de var framme på green, når man har en snitt lengde på driveren på 130/140 meter så kan du vel for fa... slå fra rødt og når du har slått en 10-12 slag så for fa.. kan man vel plukke opp ballen.
Heldigvis kom jeg forbi ved neste tee og da lå Østmarka øde foran meg.