Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lakeballer på Losby?

urjappen

over 21 år siden

urjappen

Er det ok å spille med lakeballer på det ultraklysete Losby? Vet jo at de er helt fanatiske med å klage på spilleres sko og antrekk, og at det ikke er nok at ting ser pent og rent ut, men må være tilstrekkelig sossete... Spør, fordi jeg blir spillemessig ørlite grann satt ut hvis jeg kommer dit og får kjeft.

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Svaret er nei. Sist jeg var på Losby ble jeg kjeftet opp av starteren fordi at jeg ikke brukte balata baller.

tam tam

over 21 år siden

tam tam

Selvfølgelig er ikke det OK!
Kun Titleist Pro V1/V1x er tillatt på denne type baner.... ;)

Padre

over 21 år siden

Padre

Jeg har spilt Losby bare et par ganger, men tør allikevel påstå at det ikke er noen der som vil klage på merket på det utstyret du bruker. Det blir for dumt, og så dumme tviler jeg på at noen er. I så fall burde de gjøre andre ting. Helt ok for meg at de har en "normal" dresskode, men hvis de gjør antydning til å klage på det utsyret jeg bruker, skal jeg sørge for at de går slukøret og bredbent hjem med utsyret mitt på slep!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Padre FYI så har Losby nå ansatt Espen Lie som starter og marshal....så hvem som blir bredbent kan være et åpent spørsmål......

Padre

over 21 år siden

Padre

Hehe! Da tar de tydeligvis dette med utstyrs- og dresskode seriøst! :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her