Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfprogram for Javatelefoner

t630-eier

over 21 år siden

t630-eier

Som eier av en Ericsson t630 telefon, lurer jeg på om det finnes noe nedlastbart javaprogram for føring av scorekort under runden, der ute. Er ikke ute etter noe voldsomt dilldall, det kan jo gjøres så enkelt som at en etter hvert hull simpelthen trykker på nummertasten som samsvarer med antall slag på hullet. Info om bane, hull, slope osv. antar jeg det burde kunne gå greit å lage en nettbasert database for...

Formålet er bare å kunne føre og visualisere litt statistikk over rundene.

Men altså, vet noen om noe slikt?

Olav

over 21 år siden

Olav

Sjekk http://www.wegolf.net

t630

over 21 år siden

t630

Takk for tipset, det var eksakt noe slik jeg hadde i tankene...

Padre

over 21 år siden

Padre

Eh, det kan virke som om en av utviklerne/selgerne av programmet snakker med seg selv.... Bra forsøk!

Husk bare på å slå av ringetonen mens du går og knotter!

HAHA

over 21 år siden

HAHA

Padre: helt enig med deg!
Var det første jeg tenkte når jeg leste de første innleggene....

er

over 21 år siden

er

Det er vel ikke Børje som har begynt med å selge telefonprogrammer????

bjarne

over 21 år siden

bjarne

Bruk heller PDA til å føre golfstatistikk! Da kan man føre adskillig mer utfyllende statistikk enn bare antall slag på en runde. Dette er også etter min mening både raskere og lettere håndterbart enn å knote med mobilen.

For de avanserte (her kan man føre lengde, køllevalg, retning osv for samtlig slag, laste ned baneinfo for de aller fleste banene i verden, synkronisere med PC osv):
http://www.intelligolf.com
Koster ca $40. Gratis trial-versjon.

Eller for de ikke fullt så avanserte (som meg selv):
http://www.freewarepalm.com/database/golfscoringsystem.shtml
Dette er gratis!
Registrer antall slag og putter, om du var i bunker, chip up and down, fairway-treff, GIR, osv. Regner også ut leaderboard med slag (brutto og netto), stableford osv.

Og bare for å ha sagt det: Jeg har ikke kommersielle interesser i noen av disse produktene......

Caddie Card

over 21 år siden

Caddie Card

Enig mtp bruk av PDA

Et alternativ for de litt mer avanserte kan være norskutviklede caddie-card (www.caddiecard.com). Har bentyttet det i to år nå, og siste versjon er veldig brukervennlig. Kan både føre detaljerte runder (alle slag -Pro modul) og antall slag/putt (sosial modul).

Er kun bruker jeg også..

t630-eier

over 21 år siden

t630-eier

Vel, spekulasjonene stemmer faktisk ikke. Hadde ikke hørt om det produktet overhodet. Og hadde det vært jeg som stod bak, hadde jeg garantert gjort en bedre jobb med å registrere site'n hos all verdens søkemotorer...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her