Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Orlando

Tom

over 17 år siden

Tom

Skal 8 dager til Orlando i Mai. Hvilken baner må jeg få med meg og det er kansje noen jeg ikke bør prøve??.

Agn

over 17 år siden

Agn

Royal St.Clouds kan absolutt anbefales dersom lomeboka di ikke er overfull - Flott bane beliggende noe sør for Orlando

Puh

over 17 år siden

Puh

Hvor mange baner vil du ha anbefalt? Har nok spilt en 50-70 baner der...
Tar bare noen av de med fornuftig prisnivå på listen nå:
Orange County National (2 baner)
World Woods!!!! (2 baner)
Grand Cypress (2 baner)
Redtail

Ta gjerne turen til Jacksonville:
Conservatory Course!!!
The Palencia Club
Hammock Beack - Ocean Course
Golf Club at North Hampton (helt fantastisk bane)

Matthias

over 17 år siden

Matthias

Orange country vas sykt coolt

JM

over 17 år siden

JM

Har akkurat kommet hjem fra en treningsleir :-) i dette området.
Har vært der fem ganger de siste fire årene og vil bare si -gled deg!
Orange County National er ett "must" To flotte baner og meget bra treningsfelt.
Bridgewater er også en fantastisk opplevelse, tøff som f... men vel verdt et besøk. Kjedelig klubbhus men ellers meget bra.
World Woods har spektakulært treningsfelt og to meget gode baner, fullt på høyde med Orange County National.
Bør også nevne Shingle Creek, topp på alle måter men litt dyrere.
Ellers finnes det utrolig mange baner og mange med høy kvalitet på bane, treningsfelt og klubbhus.
Et lite tips til slutt -det er ikke alltid at pris og kvalitet henger sammen. Endel "billige" baner med mindre kjent navn er ofte vel så bra!

tcb_ed

over 17 år siden

tcb_ed

Noen som har noen gode steder hvor det er mulig å kombinere en spa-dag til madammen og golf-dag tl meg? reiser over torsdag og tenkte at et slikt sted / resort gjør jo begge strålende fornøyde...

Tom

over 17 år siden

Tom

Takk skal dere ha. Mye i sjekke på nettet. Blir fullpakket. Skal bo inne på http://www.southerndunes.com/course.asp. Resten av halgen går til å bestemme hvor vi skal spille. Går det ann å spille begge banene de steder som har det, til en grei pris??. Bare en lunch imellom?? Takk for tipps.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Tom, hvis du spiller Orange County National, bør du velge Panther Lake foran Crooked Cat. Panther Lake er en liten opplevelse :-)

Min erfaring med Disneybanene var litt blandet.

Henke

over 17 år siden

Henke

Hvordan er prisene i dette området? Hva koster en runde på en av disse banene dere anbefaler?

Hva kan en ukes intensiv golfing koste, alt inkludert?

Mathias

over 17 år siden

Mathias

http://www.golfsport-orlando.com/golfferie.htm

Golfsemester hos didrik.
Anbefalles

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her