Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lovlig driver i turnering

Flise

over 17 år siden

Flise

Sjekker de om man har lovlig driver på AmaTour, nå til helgen? Det burde de jo.. Og må man vise fram driveren hver gang man spiller en turnering?

jonag

over 17 år siden

jonag

Ama vet jeg ikke. ellers er det opp til turneringskomiteen å bestemme om og hvordan man vil sjekke dette.

bobo

over 17 år siden

bobo

Hva skal du med driver på AMA i helgen, er vel ikke helt nødvendig.....;-)

Solastranden

over 17 år siden

Solastranden

Kan jo være han har tenkt å spille Solastranden. ikke at jeg har spilt der men er vel sikkert noen driving hull der? og på Borregaard kan du jo virkelig drive på hull 7 og 8. men trengs ikke nei :)

bobo

over 17 år siden

bobo

Hehe, du har så rett med solastranden... Jeg legge nå igjen driveren i helga ihvertfall....holder lenge med 3-wood

Sjekkerutine

over 17 år siden

Sjekkerutine

Det er markørs oppgave å forvisse seg om at den han markerer har riktig antall og godkjente køller i bagen. Slik har det alltid vært.

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Gleder meg til neste Amatour jeg skal spille. På første tee skal jeg virkelig inspisere han jeg markerer for nøye. Alt skal godkjennes.
Da blir han sur og grinete, og da slår jeg uansett EN person den dagen :)

lp

over 17 år siden

lp

Det er ikke markørs oppgave å påse at en spiller spiller etter reglene. Det er spilleren ansvarlig for selv. Den eneste oppgaven en markør har, er å attestere på at faktisk score og scorekort stemmer overens.

Derimot, uavhengig av om det er spillers markør eller ikke, kan alle informere om regelbrudd, konsekvenser ved å gjøre noe feil osv.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her