Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Endelig hett..

Frankern

over 21 år siden

Frankern

Endelig en skikkelig "god gammel krangel"..

Ramnefjell som jeg synes har sagt og gjort mye rart tidligere, synes jeg nå har mange svært gode poenger og jeg støtter han fullt ut i saken om antall golfmedlemskap mm i Norge. Pål Næss har "bitt på" og høres svært så såret ut i sitt svar. Anbefaler å følge diskusjonen, siste ord nok ikke sagt..

GCC

over 21 år siden

GCC

Jeg syntes alltid at Ramnefjell har hatt mange gode poenger opp igjennom. Det er bare måten han legger de frem på som kan virke inn på en stakkars sår nordmann! Noen må slå i bordet til silkelabbene! Stå på Asbjørn!

Jeg tipper han har rett mht antall golfspillere i Norge. Hvis det stemmer, det som NGF farer ut med, at det er 120000 medlemmer i golfnorge, spiller de fleste av disse aldri eller nesten aldri golf! Bare i gaten jeg bor (ikke så lang) er det 5-6 stykker som har fått grønt kort gjennom jobben. Kan ikke huske å ha sett dem med golfkøller noen gang...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her