Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Wegolf, er det noe tess ?

Gps

over 17 år siden

Gps

Er det noen som har erfaring med Wegolf, prøvde ut testversjonen og ble utrolig skuffet men lurer på om det er gps'en på min Nokia N95 som er syndebukken.

Wee

over 17 år siden

Wee

Har testet ut programmet med gps i noen måneder og er veldig fornøyd. gps'en er bra og rask. Dette er en slik gps som man kan kjøpe med wegolf.

Gps

over 17 år siden

Gps

Men er GPS'en Nøyaktig, prøvde meg ut fra første tee og da var avstandsmålingen grei, ballen lander nesten oppe på det gule avstands merket og da viste gps'en 102 til bakkant green og 96 meter forkant,. Når jeg gikk 1 til 2 meter nærmere green viste GPS'en at jeg hadde beveget meg 8 meter og når jeg stod midt på greenen viste den at det var 26 meter igjen ?????

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Har prøvd den et lite år, funker bra men kan være litt "treg" ift hurtige bevegelser.

Gps

over 17 år siden

Gps

Bruker du Wegolf oppimot Nokia N 95

Bakk

over 17 år siden

Bakk

Trodde nøyaktigheten på gps var + - 5meter. Og det er jo en hel kølle i værste fall. En lasermåler er jo nede på + - en halv meter i nøyaktighet...

Gps

over 17 år siden

Gps

Wegolf programmet mitt viser ett avvik som varierer fra
+/- 4 m til +/- 26 meter.
Det er jo helt sykt

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Har prøvd Intelligolf og Wegolf, og jeg må si at jeg sitter med følelsen av at GPS-koordinatene for Wegolf er lagt inn med Google-earth. Dette viste seg å være noe unøyaktig. Personlig finner jeg grafikken som mer tydelig og lekkert fremstilt hos Intelligolf. Denne applikasjonen har også mer støtte for rundeinformasjon.

Selv har jeg skrinlagt GPS-prosjektet og kjøpt meg en lasermåler. Så langt finner jeg lasermåleren som langt mer presist og brukervennlig. En klar vinner!!

:-)

over 17 år siden

:-)

WeGolf baserer seg på GPS, alle som kan litt navigasjon vet at GPS ikke er nøyaktig nok for golf. Bare tull hele greia.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Jeg synes Wegolf er alldeles utmerket og for min del bedre enn intelligolf

Tobben

over 17 år siden

Tobben

Bruker wegolf på N95 uten store avvik på lengde.

Gps

over 17 år siden

Gps

Hei Tobben!
kan du fortelle hvor mye avvik du har, Spilte en runde idag og hadde et minimums avvik på bare 7.meter dog skal det sies at aviket var oppe i 44.meter noen ganger også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her