Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen må vel vite?

`39

over 17 år siden

`39

Gikk på en skogsbane, og klemte det beste jeg var menneske for.

Hørte og så at ballen traff et bjøtketre. Da jeg gikk fram til antatt sted hvor ballen burde befinne seg, ble jeg overrasket. Null ball.

Ballen satt god klemt mellom to greiner, så godt at det var umulig å riste den ned.

Jeg måtte derfor droppe, får jeg ett eller to staffeslag for denne fadesen?

Har ikke sett dette problemet i regelboka, noen glupere som vet??

v

over 17 år siden

v

Ballen er vel uspillbar, ett straffeslag.

pro

over 17 år siden

pro

Hvis du ikke klarer å identifisere eller finne ballen din så er den mistet og du må gå tilbake til siste stedet og slå en ny ball. Hvis det var ditt første slaget du slå så spiller du nå ditt slag nummer 3.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her