Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

P4 wildcards

Klara Ku

over 17 år siden

Klara Ku

Leste på golfforbundet.no at det er opprettet en egen golf tour på vestlandet som visstnok skal gi sykt med wildcards til P4 Touren. Er det derfor det e så få wildcards i amatourene landet rundt eller er dette bare bløff fra arrangørene for å blåse opp stemningen til..la meg se, Sotra Open?

hola

over 17 år siden

hola

hvor finner du dette?

Klaus Knegg

over 17 år siden

Klaus Knegg

Jeg har også sett dette opplegget, bare tull...gå inn på bt.no og søk på golf så finner du en artikkel om golf-tour på vestlandet.
Det er tydelig at det er Komiske-Ali har fått jobben som informasjonsminister for denne touren.

kurt

over 17 år siden

kurt

Wild card i premie
- Attraktive premier?

- Her spilles om wild cards til P4-touren, og Golfalliansen jobber for at de seks beste fra denne Hordalands-touren får automatisk plass under neste års NM, som arrangeres på Meland, forklarer

Golf

over 17 år siden

Golf

Tull og tøys

kortbein

over 17 år siden

kortbein

.. måtte flire litt av k-ali eg og.. men så komm eg på at han har faktisk delvis rett.. er vell noen wild-cards å hente på amatourene??

doc

over 17 år siden

doc

andre, mindre fjasete, motforestillinger??

Googlen

over 17 år siden

Googlen

Fine scorer på Bjørnefjorden i dag. P4 ahahahhahahaha

booster

over 17 år siden

booster

Har du spillt Bjørnefjorden? om jeg ikke husker feil er banerekorden -1..

Googlen

over 17 år siden

Googlen

Ja. Jeg har spilt Bjørnefjorden

snappy

over 17 år siden

snappy

Du har en turnering som heter West Coast Tour på Haugalandet. Dette er turnering som går over 6 runder over hele sesongen. Her blir det gitt poeng etter samme model som på Titleist Tour.

Vinneren når året er over får wild card til P4-Tour året etter.

Sikkert noe av det samme på Hordaland tour.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her