Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva gjør man?

`39

over 17 år siden

`39

Gikk min første tur i Kvinesdal 15.04.08, og møtte på en feit flott huggorm på fairwaien, før 17 hull.

Huggormen lå rolig i sola, så jeg betraktet det vakre synet og gikk videre.

Det var nok en hunn med ventende avkom, fordi den var temmelig tykk. Den vil nok få nok endel avkommere.

Burde jeg mot min natur, drepe den eller la den få være ifred da den virket så fredfyllt, eller burde jeg drept den, grunnet min og andres sikkerhert?

Husk

over 17 år siden

Husk

at huggormen er fredet! Det er ikke lov å ta livet av dem.

`39

over 17 år siden

`39

Nå var du søt, Husk!

Kalle Kanin

over 17 år siden

Kalle Kanin

Hva i all verdens rike skal du drepe den for?

Det hadde vært litt av et syn å se en gal dame hugge løs med 7'er jernet sitt på huggormen. Youtube-materiell for sure.

Eventuelt

over 17 år siden

Eventuelt

Eventuelt kan du be dattra di hugge karateslag på den.

`39

over 17 år siden

`39

He, he Kalle Kanin. Jeg har ikke et 7`er jern. I tilfellet måtte jeg slå jævlig kult for å bli kvitt kaninene ;-) Youtube nexy baby :-)

Eventuelten: Tja: dattera mi elsker alle dyr, inkl. huggorm, så jeg tviler på at hun ville brukt vold mot noen dyr!!

God oppdragelse :-@

Kalle Kanin

over 17 år siden

Kalle Kanin

Kaninen er din venn!

Kaninen er din venn!

Kaniner er gode dyr!

:D

`39

over 17 år siden

`39

Ja Kalle Kanin: Du aner ikke hvor glad jeg (og min kjæreste)er for å se deg iblant alle buskene.

HVA gjør jeg for å lokke deg frem? Gulrøtter?

Kalle Kanin

over 17 år siden

Kalle Kanin

Marsipankake er det beste kaninen vet.

`39

over 17 år siden

`39

Da blir du for feit til å hoppe :-) Hva med ei gulrotkake?

Kalle Kanin

over 17 år siden

Kalle Kanin

Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ! Marsipan marsipan marsipan!!!!!

ZZZ

over 17 år siden

ZZZ

Drep den!!! lag belte!

tm

over 17 år siden

tm

Der jeg bor er det mye hoggormer.Er de for nære huset er det kort prosess-
. Ellers aldri; og helst det.Hoggormen er ikke aggressiv og må få lov til å gå i fred.

kverulanten

over 17 år siden

kverulanten

Hoggormer kan ikke "gå" i fred!

Kjakan

over 17 år siden

Kjakan

I Harare hadde vi en kobra på vei tvers over banen fire meter foran oss. Den ble prompte tatt livet av av caddiene, som kastet en jernstang på den til den lå der. Den var omtrent delt i to da jeg gikk bort og kikket på den, da løftet den på seg og brettet ut hodet (for å si det sånn). Trakk meg tilbake igjen jeg gitt.

Pingler

over 17 år siden

Pingler

Ta en SW og klem jernet rett bak hodet på slangen. Pass på at du ikke presser for hardt, men hardt nok til at den ikke kan komme seg unna. Ta grep i slangen rett bak jernet og løft den opp. Gå inn i skogen og slipp den løs. Er du heldig så finner du kanskje noen golfballer også. Veldig enkelt
Har faktisk forsøkt dette og det fungerer bra.
PS. har du ikke sett på National Goegraphic?
Har forresten noen gode tips hvis jeg finner en alligator i vannhindret, har ikke hatt muligheten til å teste dette enda

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her