Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Edinburgh

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Jeg skal til Edinburgh i begynnelsen av Juli. Er det noen som er "kjent" der ??

Jeg skal IKKE ha med golfsettet, men jeg må trene 1-2 ganger, og gå 1 runde (hvis jeg ikke få "sniki" meg til 2...). Vi skal bo i sentrum, og har ikke bil, må derfor være kort avstand (taxi / buss). Må være utleie av køller på klubben.

Hvis du bare skulle spille 1 eller 2 baner der, hvem / hvilke ?

Noen som vet om ranger i området som det går ann å besøke (og låne køller) for å trene ?

Noen lurer sikkert på hvorfor jeg ikke skal ha med golfbaggen... Fordi det i utganspunktet ikke er noe golftur, da jeg reiser sammen med kona. OG jeg gidder ikke å betale 600 kr. + (viktigst) å måtte dra på baggen på tog osv. når jeg bare skal trene 1-2 ganger og spille bare 1 runde.

Goofy

over 21 år siden

Goofy

Det er en mengde lokale baner i Edinburg. Gå til en taxi sjåfør, og be om å bli kjørt til en public bane. Greenfee £20.00 og taxi £10.00. Køller får du også leid.

Det er sikkert 15-20 baner i området. Jeg gjorde det samme som deg, og det byr ikke på problemer. Så her er moralen, glem planlegging, du er i golfens hjemland.

Kyllingen

over 21 år siden

Kyllingen

Som Goofy sier, helt sikkert massevis av baner i nabolaget. For å ta et eksempel så arbeidet jeg i Glasgow i et år, da gikk jeg gjennom kartboka for Glasgow (tilsvarende cappelens sin "Oslokartbok") og talte opp intet mindre enn 42 golfbaner! Rakk vel å spille på drøye 10% av dem mens jeg bodde der. Glasgow er forøvrig bare en times busstur unna i tilfelle dere har et langt Skottland opphold og rekker noe utenfor Edinburgh.

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

Runar,

I lived there for a year studying my Masters degree. Give me a ring and I will tell where to go and train and play as well as eat, drink and be merry..

Brian.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her