Pirka
Spilte Solum i går og hadde en veldig positiv opplevelse i forhold til å bli sluppet gjennom. Var der alene og spilte back først grunnet mulighet for å spare litt tid. Da jeg etter å ha spilt avsluttet dagen med å spille banens første ni var det en lang rekke med firerballer foran og jeg sto alene på første tee og tenkte at dette vil ta tid. Nordmenn slipper jo ikke gjennom raskere baller....... Så feil kan man ta! På første seks hull ble vi(fikk trivelig selskap av Ivan på første tee) sluppet gjennom fire ganger. Alle vi gikk gjennom spurte uoppfordret om vi ville gå gjennom. All honnør til spillerne på Solum som gjorde siste ni til en drøm og som overrasket meg positivt med sin svært fornuftige holdning til å¨slippe gjennom.
Banen er for øvrig i ok stand, været så langt i sesongen tatt i betraktning, selv om greenene, som ikke er klippet, er litt ujevne her og der. Uansett verdt turen!
Banen er for øvrig i ok stand, været så langt i sesongen tatt i betraktning, selv om greenene, som ikke er klippet, er litt ujevne her og der. Uansett verdt turen!