Golfleser
Jeg leser siste nummer av Norsk Golf og finner deres tester av utstyr meget interessante.
Først og fremst reagerer jeg på testen av disse Feel Golf-grepene som fremstår som ren reklame for meg. Hva med å teste litt forskjellige "vanlige grep" eller grep som er like tykke hele lengden?
I tillegg synes jeg det er spennende at Olyo sin el-tralle vinner testen over elektriske traller.
Jeg har kjøpt en til meg selv og en til min kone og vi har hatt meget store problemer med de. Jeg synes stort sett alt har røket på de. Clutcher, bagholdere, hjul, elektronikk og strømforsyner har røket på en eller begge trallene. Jeg begynte først å be min proshop reparere de, men etter hvert har de kun fått tilsendt deler og jeg har fikset det selv. Begge trallene virker akkurat nå, men gruer meg til de eventuelt ryker lengst unna klubbhuset.
Vet også at flere medlemmer på min klubb har hatt problemer og at min proshop har sluttet å selge de på grunn av trøbbel med trallene.
Da finner jeg det litt suspekt at de vinner en test i Norsk Golf. Har NG virkelig testet dette skikkelig eller synes de det er bra med en norsk vinner som gjerne har masse reklame i bladet?
Vet tidligere at Golfsiden har pumpet ut positiv omtale av annonsører, men synes det er dårlig at forbundets offisielle organ skal gjøre det samme.
Noen som er enig med meg?