Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

P.H

`39

over 17 år siden

`39

Elsker P.H : Håper han vinner! Tigeren må legge den surmulende undelsppa fra seg.

Surmule-verandaleppe = taper. Bli voksen tigergutten!!

M05

over 17 år siden

M05

Er det P.H. som i Padraig Harrington du snakker om eller?

Kalle Kanin

over 17 år siden

Kalle Kanin

Og igjen kommer det voksne innlegg fra Kvinesdaldama

Balle Klorin

over 17 år siden

Balle Klorin

Folk er på debattforumet driter fullstendig i hvem `39 håper skal vinne.
Diskusjonen er herved avsluttet.

`

over 17 år siden

`

Klart det er uvesentlig hvem jeg håper skal vinne. Det var PM jeg mente.

TW ser litt ut som ett barn med verandaleppe. Har ikke sett noen andre voksne med en sånn, men derimot noen barn som ikke får viljen sin.

Måtte likevel den beste vinne!

`39

over 17 år siden

`39

Klart det er uvesentlig hvem jeg håper skal vinne. Det var PM jeg mente.

TW ser litt ut som ett barn med verandaleppe. Har ikke sett noen andre voksne med en sånn, men derimot noen barn som ikke får viljen sin.

Måtte likevel den beste vinne!

Puma

over 17 år siden

Puma

Tiger vinner ihvertfall ikke Masters i år.
OG det er like bra.
Er ikke det fantastisk spektakulære over spillet til Tiger som det var for noen år siden.
Nå spiller han bare "traust" og gnager seg til gode plasseringer.
Han hevder seg ved å spille smart og gjøre mindre feil enn de andre.

hp

over 17 år siden

hp

6 slags ledelse er fort gjort og miste på Augusta.

TRudderuderantan

over 17 år siden

TRudderuderantan

Er ikke spesiellt begeistret for utstrålingen TW har på banen når det går dårlig,men litt av en spiller! Jeg tror han dra det hele i land i kveld på grunn av hans mentale og tekniske styrke! Det blir omspill....

hp

over 17 år siden

hp

Han har akkurat samme utstråling som tutta når hun spiller dårlig.

blasterp

over 17 år siden

blasterp

Det er vel ingen som kan måle seg med utstrålingene til PM når det ikke går hans vei!

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hehe, jeg synes på en måte det er fint at de IKKE er filmstjerner, men av kjøtt og blod, akkurat sånn som oss.

Jeg hadde neppe blitt noe poppis med den utstrålingen jeg vanligvis omgir meg med ihvertfall :-)

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Disse gutta går i full kons i 4,5 timer. Lite plass for mye spas og moro da kanskje?

Golfspillere med utstråling? Tja, Jimenez, Charley Hoffman, Poulter, Garcia.... og Gunnar Bull - selvsagt.

Bulle

over 17 år siden

Bulle

Glem ikke Shingo Katayama. Det er gutten med utstråling det. Tap og vinn med samme sinn.
Tiger er gørr enten han vinner eller ikke. Lurer på hvor lenge Elin gidder å være gift med han. Tiger er kanskje flink å slå ball, men noen stor personlighet blir han aldri. Han er bare en skygge av personer som Arnold Palmer og Payne Stewart.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Det er jeg ikke enig i Bulle. Jeg synes Tiger har en enorm utstråling. Den er faktisk så voldsom at enhver TV-turnering uten Tiger føles som den mangler noe.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Tiger har like mye utstråling som en golfball... Elin er iflg mine kilder akkurat like døll....

Bulle

over 17 år siden

Bulle

DU trenger ikke være enig. Smaken er som baken.
Mulig Elin også mangler utstråligng, men pen er hun ihvertfall.

Disse er også pene: http://www.golfsmith.com/products/CA2160

Stian

over 17 år siden

Stian

Med så mye Tiger det er i golfmedier så er det klart man føler noe mangler når ikke Tiger stiller. Dessuten er han best i gata og det er dermed kult å se om andre kan ta`n.

Men tenk om han ikke vinner idag. Først gikk "the perfect season" åt skogen, og nå er grandslam`en hele verden regnet med var given i år i fare. Golfmediene må jo ha krisemøter nå :)

Bulle

over 17 år siden

Bulle

Nå er det ihvertfall kroken på døra for Tiger'n.
De er over halvveis og han har ikk tatt innpå en millimeter.
Og enda bedre; Det ser ikke ut som en amerikaner skal vinne. HÆRLIG.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her