Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem er headproer i Asker GK og Bærum GK

Freddy2

over 17 år siden

Freddy2

Jeg samler inn info om navn på head-proer i nærområdet. Mye av infoen er riktig på golf.no og scangolf, men jeg sliter med to klubber som jeg håper noen her kan hjelpe meg med navn. De jeg trenger hjelp til er:

Asker: På scangolf.no står Garry McCombie oppført, på golf.no Douglas Craig, mens det på hjemmesiden til Asker står Bjørn Helge. Hvem av disse er headpro for 2008?

Bærum: Både scangolf.no og golf.no angir Nigel Hunt, mens på hjemmesiden til Asker står det Fredrik Enge (står elitetrener, men fant ingen andre på pro-siden deres). Hva er riktig for 2008?

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Hva med å kontakte de banene det gjelder, Krüger?

kurt

over 17 år siden

kurt

tror nok hjemmesiden til asker stemmer der...

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Hos Asker skal vel Paul Nilbrink være headpro, Bjørn Helge Briskeby skal være sjef i shoppen. Douglas Craig skal begynne på Ulven ifølge ryktene. Hos Bærum vet jeg ikke, men Nigel er ihvertfall ute. Tipper på¨Fredrik Enge.

golferen

over 17 år siden

golferen

Fredrik Enge er head pro i Bærum

Jasså

over 17 år siden

Jasså

Trodde det var Knut Schiager jeg. Så feil kan man ta

Streken

over 17 år siden

Streken

På Asker er det Bjørn Helge Briskeby og på Bærum er det Knut Schiager!

I tillegg er Fredrik Enge og Jan Strømsrud proer på Bærum og Joachim Schive på Asker.

Hmm...

over 17 år siden

Hmm...

Hvem i all verden er Briskeby!??

Lise Karlsnes

over 17 år siden

Lise Karlsnes

Briskeby er et band, vel. Vet du ikke det?

Lene Alexandra

over 17 år siden

Lene Alexandra

Briskeby ækkeno band, jeg er ett band!!! ellernosånn :/

tragisk

over 17 år siden

tragisk

Bortsett fra Fredrick Enge er det tragisk at 2 store klubber som Asker og Bærum ikke har noen erfaren kvalifiserte PGA proer.
Hva har skjedd på de 2 banene?

joa

over 17 år siden

joa

asker er konge!! få klubber som har så mange fete spillere på det litt høyre nivået!

Streken

over 17 år siden

Streken

På Bærum er alle kvalifiserte PGA proer, og skulle noen ha noen spørsmål vedrørende dette er det bare å ringe til Bærum!

Pepper

over 17 år siden

Pepper

I følge det jeg har fått opplyst skal Paul Nilbrink, Ofeigur Gudjonsson og Joakim Schive være proer hos Asker i år, jeg tror det blir en meget bra løsning. Bjørn Helge Briskeby skal være sjef i proshoppen.

Hanse

over 17 år siden

Hanse

Nigel Hunt har tatt over som pro ved Sande golfklubb i Vestfold leser jeg på hjemmesidene deres...

Hmm...

over 17 år siden

Hmm...

Bærum`s Enge og Strømsrud er erfarne og respekterte PGA utdannede proer, resten av gjengen på Asker og Bærum er ferskinger rett fra skolebenken hos PGA eller uten noe særlig utdannelse!

The Governator

over 17 år siden

The Governator

Fooore!! Get down! I slice my driver! Get down again... I kill you with my golfball. I need lessons..

I vote for the dominator as the headpro of the year. ; -)

Makan

over 17 år siden

Makan

Til Hmm...!!

Har man gått på PGA utdannelsen så har man faktisk fått utrolig stor kompentanse, og det skal nevnes at Knut har jobbet mange år på Bærum som pro. Han er i tillegg en meget dyktig og erfaren spiller, og er et kjent navn i norsk golf. Han har bred spilleerfaring og nå har han tatt over som daglig leder på Bærum, og skal drifte butikken, samt jobbe som pro.

Jeg tror personlig at Bærum kommer til å ha et fantastisk år!

Hmm...

over 17 år siden

Hmm...

Er ikke i tvil om at Bærum vil få en fin sesong, de er jo Norges beste klubb på den sportslige delen og tør satse på å utvikle banen, det er sterkt! Men etter hva jeg har lest om Asker her på forumet er jeg mer skeptisk til hva de har å tilby av kvaltitet fra proene... PGA skal stå for kvalitet!!

tidligere asker medlem

over 17 år siden

tidligere asker medlem

For 2 år siden hadde Asker en gruppe med veldig gode og erfaren proer som klarte å få fram noen gode spillere.
Nå virker det som det er ingen proer som har lyst å jobbe der lenger.
Hva har skjedd?
Gary mccombie sluttet for ett år siden og nå har Douglas Craig sluttet sammens med Annelie Sætre.
Ønsker ikke Asker golfklubb instruktører med erfaring?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her