Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

nordicagolf

tore

over 17 år siden

tore

Noen som har erfaringer med køller av merket acer fra nordicagolf.se? Passer dette for en 35,5 hcp som meg?

Bulldog

over 17 år siden

Bulldog

Kjenner noen som kjøpte 2 komplette sett derfra. Allerede etter 1 sesong så begynner hodene på noen av jernene å løsne. Ved ett tilfelle så forsvant hodet på et av jernene og den gikk nesten like langt som ballen.
Hvis du absolutt skal kjøpe kloner så vil jeg anbefale deg www.gigagolf.com. Kjøpte mitt første sett der og var veldig fornøyd. Tok grønt kort, hvit kort og ned til 25.6 i hcp i løpet av 3.5 mnd

Henke

over 17 år siden

Henke

Tant og fjas. Løsner hodene på køller fra nordicagolf er det naturligvis reklamasjon som andre steder!

Jeg har meget god erfaring med nordicagolf. Kjøpte tre Acer jernsett da jeg og to kompiser tok grønt kort, og de fungerer fint alle tre.

Vi begynte på 36, vi som alle andre, så for 35,5 vil jeg tro de er midt i blinken.

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

Jeg har spilt 2 sesonger på Acer-køller uten problemer.
Rimelig sett med mulig for tilpasning gjorde utslaget for meg.
Når ferdighetene økte og "behovet" for å ha et mer kjent merke i bagen ble større ble de liekvel skiftet ut - men det er en helt annen sak.

julio

over 17 år siden

julio

Har selv 2 sett med Acer køller. Var så billig at jeg måtte bare kjøpe ett sett XP905 med stålskaft og ett sett XP905 Pro med grafittskaft. Har spilt med de nå i 3 sesonger og er godt forhøyd (HC 25). Verken jern eller feruller har løsnet på mine køller. Kjøpte på den norske nettsiden www.jmjgolf.no.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her