Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Merkedag i norsk golf

henrikf

over 17 år siden

henrikf

Kan vi ikke nå slutte å diskutere hvilken farge eller mangel på sådan det er på tee-klossene på Miklagard og heller glede oss over denne merkedagen for norsk golf. Det er søndag og på LPGA kjemper en norsk jente om tittelen i årets første major. -6 i dag holder, tror jeg. Vinnerscore -8.
På europatouren er to norske med siste dag, begge med mulighet til å avansere kraftig på resultatlisten hvis de spiller opp mot det beste de har vist.
I tillegg er Bjønstad i ferd med å gjøre en god turnering på Nationwide der en topp 10 er innen rekkevidde.
Dette er antagelig norsk golfs stolteste dag noen sinne, når vi snakker om bredde.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Full støtte fra meg ihvertfall :-)

hp

over 17 år siden

hp

Fra meg oxo.

Anders

over 17 år siden

Anders

Enig med deg, henrikf. Hadde vært utrolig artig om de norske hadde dagen.

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

+100 Bra tråd Henrik!

Det er så vanvittig vanskelig å slå igjennom i golf - jeg blir stadig vekk satt ut av å se igjennom spillerne som ikke klarer cut'en. Her er det ofte mange toppspillere, deriblant turneringsvinnere (og majorvinnere). Opp som en tiger, ned som en skinnfell er hverdagen for de fleste (utenom tiger ;-) ... og de norske er på gang, stein for stein osv. Stå på!

Og naturligvis, Tutta er sjef.

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Full støtte fra meg også.

Eller glede oss over Thorp

over 17 år siden

Eller glede oss over Thorp

http://scores.europeantour.com/default.sps?pagegid={8455C601-B598-43F0-AE27-8559DC7985DD}&eventid=2008028&iPlayerNo=33527&id=33527&TourID=@TourId&infosid=2

Majorfan

over 17 år siden

Majorfan

Enig. Flott at de norske gjør det bra!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her