Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dame/homsebane

Gaydar

over 17 år siden

Gaydar

For tiden bygges en golfklubb kun for damer og åpne homser. Dette er en klubb som man ikke ønsker for mye testetorner svevende fra hull til hull. Menn i langvarig ekteskap med barn, kone og et rulleblad som ikke inneholder vold, svindel og andre forhold som er uønsket blant kvinner og homofile. Minst tre personer må gå god for at de hetrofile mennene kan oppføre seg anstendig for å bli medlem. Juks og annen uønsket oppførsel vil føre til ekskludering umiddelbart. Er greenfeespilleren av hannkjønn må han selvsagt opplyse om at han er en snill og fredlig homofil. Banen vil bli strengt overvåket for evt. homofober med ødelsestrang i sinne og deretter politianmeldt.

H.Etero

over 17 år siden

H.Etero

For noen år siden vant jeg en slik sugepropp til å ha på enden av putteren slik at jeg skulle slippe å bøye meg for å plukke ballen opp av hullet. Har aldri brukt den, men skulle jeg spille på den banen ville jeg sterkt vurdere å ta den i bruk............. Alvorlig talt. Det handler om å å få en ball i et hull på færrest mulig slag og generelt ha det morro. Det må da kunne gå an å legge seksuell legning igjen hjemme å konsentrere seg om golf. Det var vel et innlegg i fylla

Trille

over 17 år siden

Trille

Endelig!

NoSlice

over 17 år siden

NoSlice

Det er akkurat som å si at REMA1000 skal åpne egen homsebutikk!

Hva skal kravet være her! Gutta må ha veske når de handler?

1.april er forbi!

Trur itte noe på det, tull fra ende til annen!

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

Kvinesdal?

hp

over 17 år siden

hp

Det er Rimi som er homsebutikk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her