Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scotty putter

oddavie

over 17 år siden

oddavie

Noen som vet prisen på en Newport 2 putter fra Scotty Cameron er i Norge? Ny pris

hp

over 17 år siden

hp

Fant ingen nye,men en brukt på golfbørsen til 1500kr står att den er som ny.
http://tux.aftenposten.no/golfborsen/service.do?method=info&id=69756&starting=0&query=putter&search_category=1

R8

over 17 år siden

R8

Min kostet 2900.- for 2 årsiden. Verdens beste putter.Men også en av de dyreste.

Petter F.

over 17 år siden

Petter F.

Tror veiledende på Scotty Cameron er 3495,- For de som bor nærme Grimstad har Gordon Murray åpnet den nye proshopen sin der. Han har 5-6 forskjellige nye Scotty Modeller til åpningspris rundt 2600,- (bla. den nye newport, som føltes helt fantastisk ut når jeg prøvde den igår)Kjører også redusert åpnigspris på andre Titleist produkter (eks. wedger spin milled) og Pro V1 baller, samt mye annet. I tillegg er Gordon meget kunnskapsrik.

Blade

over 17 år siden

Blade

Jeg har en Scottycameron PRO PLATINUM midslant... Den kan du få kjøpe av meg langt rimeligre.... Har byttet grep på den til et lampkingrep..... 1000,-

scotty

over 17 år siden

scotty

kjøpte Nweport 1.5 fra Edvinwatts nylig. Med 12 stk pro v1 og frakt kom det på 1800 NOK eks. mva. Har foreløpig ikke sett noen regning på mva...

Mania

over 17 år siden

Mania

Er vel ikke mva på golf utstyr

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Det er nok dessverre MVA på det meste her i landet.

Mania

over 17 år siden

Mania

Tror faktisk ikke det i følge. Eller tar jeg feil med toll og mva ? mener jeg har lest at det er fritak for privatbruk. men om du skal selge videre så må du betale

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Enten kommer det en regning på mva eller toll eller hva de kaller det, eller så har de sendt det som gave og da slipper du unna. Men ikke regn med det...

HM

over 17 år siden

HM

Mva er det på alt.
Toll er det derimot ikke på golfutstyr.
Du må faktisk betale mva også på frakten.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her