Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Takk Henrik Bjørnstad!

Johnny Puma

over 22 år siden

Johnny Puma

For at jeg kunne forsvare å sitte klistret foran boksen å myse på SVT2 fremfor å gjøre noe kjedelig utendørs i dag - som f.eks å ta en tur til Bogstad å se kjerringene putte seg bort.............

Blir nok lunsj og middag foran boksen i morgen søndag også............. Det er liksom litt mer spennende å se gutta kjempe om snaue 3 mill i førstepremie enn de "skrale" 400' på Bogstad.....dessverre.........

Det var forøvrig synd at en viss profilert norsk spiller på håret klarte cuten!! Hun kunne heller benyttet helgen til å lære seg litt normal oppførsel og folkeskikk!! Heia Line og Vibeke!!

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Hva mener du med at hun skal lære seg litt normal oppførsel og folkeskikk ??

Man må jo forstå at hun var deppa etter 3 "elendige" runder ?? Det er ikke lett å være blid når man er deppa.

Johnny Puma

over 22 år siden

Johnny Puma

Du var der kanskje ikke på torsdagen og fikk oppleve tidenes sureste golfspiller banne og slenge dritt. Det er ingen som forventer seg at man er smørblid når man spiller dårlig men en viss profesjonell holdning kan man forvente. Ingen god ambassadør spør du meg!

På en annen golfside leste jeg et forslag om at hun kunne reklamere for sylteagurker.........

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Nei, men jeg var der fredag, og hun var ikke blid da heller. Jeg fulgte oppvarmingen hennes på puttinggreenen, og det var dårlige greier. Maska ble "stivere og stivere" ettersom putt på putt gikk utenfor.

Blir hun ikke kalt "leppa" av enkelte ?

Noen har "surere konsefjes" enn andre. Monty feks. ser jo ut som han er dritsur uansett om han spiller bra eller dårlig, men han er vennligheten selv iflg. de som har truffet ham. OG han har fått mye "pepper".

Jeg må bare innrømme det selv, når jeg spiller dårlig hender det at jeg blir "sur", og går å prater og kjefter på meg selv. En uvane, men de som kjenner meg bryr seg ikke. En uvane jeg prøver å bli kvitt... Ikke hjelper det, og en stygg uvane er det.

Jenta er bare 21 år, og ikke "tørr bak øra", det er ikke lett å skulle være "ambassadør", gi henne tid ! Hun blir nok voksen ;-) Hun er en kjempespiller, og når hun blir mer stabil... da er det ikke mange som slår henne.

Ivar

over 22 år siden

Ivar

Volvo Scandianvian Master 2002:

* Sveriges nasjonalsport nr. 1
* Årets golfhøydepunkt i Sverige
* Antall svenske spillere: 44
* Antall norske spillere: 1

* Sluttresultat:

Delt 3. plass: Henrik Bjørnstad, Norge
Beste svenske: 6. plass Carl Pettersson

Det er på tide å få rense vekk mindreverdighetskomplekset, folkens!

Henrik kommer til å bli VELDIG god (hvis han selv vil). Det virker på meg som at han har den riktige (og vanskelige) kombinasjonen med selvtillitt og ydmykhet.

Dette kan bli gøy!!

Var selv på plass på Kungsängen å nøt i lange drag.

Johnny Puma

over 22 år siden

Johnny Puma

Skulle gjerne vært i Stockholm - men takket være svenskenes utrolig fine overføring på SVT2 - så følte jeg nesten at jeg også var der. Sleit fælt når dobbelen kom på korthullet - men gliste godt når ørnen kom på det neste........for en digg birdie på 18.!! Hva skjedde på hull 17?

Uansett en ENORM prestasjon!

Gleder meg til å se han i The Open neste år!!

Ivar

over 22 år siden

Ivar

Jeg valgte å forlate området (for å slippe kaoset med bilkø når 25.000 mennesker som skulle hjem samtidig) når han skulle putte for birdie på hull 15 (som han for øvrig senket).

Jeg vet derfor ikke annet enn det som fremgår av scoretavlen; at han gjorde par på hull 17.

Johnny Puma

over 22 år siden

Johnny Puma

Det første som ble vist av Henrik var at han slo sitt 4. slag fra roughen i forkant av greenen(h17). Så han hadde en miss eller to på det hullet som de fleste var på eller veldig nære green i to.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her