Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gjenglemt kølle

Herrtommy

over 17 år siden

Herrtommy

Jeg glemte igjen min Cleveland Hybrid på parkeringsplassen på Fornebu Indoor Golfcentre Lørdag 29.03.2008. Den som tok den med seg kan lette meg for 250,- i proshoppen på Fornebu som finnerlønn.
Ta kontakt dersom du har den, så blir jeg meget meget glad: herrtommy@gmail.com

Dersom du tok den med deg, og ikke har tenkt til å levere den tilbake, så håper jeg det går koldbrann i genitaliene dine og at de ikke står sesongen ut.

`39

over 17 år siden

`39

Hi hi Tommy. Sikkert det var et pikkvesen som tok den? Det sies jo at hybrider er for jenter.

Du får den nok igjen, hvis det virkelig var en hann med ereksjonsproblemer, som var synderen :-)

Bruk datamaskinen på biblioteket( helt NN) for å fortelle Tommy hvor han kan hente kølla si. Vær så snill, du trenger vel ikke penisforlenger?

Sant sant

over 17 år siden

Sant sant

Hybrider er for jentesvinger. Tøffe menn slår med jernkøller. 3, 2 og 1-jern er for tøffinger.

hp

over 17 år siden

hp

Driver fra fairway er aller tøffest.

herrtommy

over 17 år siden

herrtommy

Vel, både menn og damer er utstyrt med genitalier sist jeg sjekket..... Det var derfor jeg brukte dette ordet for å dekke begge kjønn for å ikke virke sexistisk.

`39

over 17 år siden

`39

Ikke for å være kverulerende, Tommy, men damer er vel ikke avhengig av at "de ikke står". Eller at den ikke står ;-)

Fint at du ikke er sexistisk, det var nok meg som misforstod deg. Syntes "annonnsen" din var morsom :-)

gunnar

over 17 år siden

gunnar

Ei heller for å være kverulerende '39, men om noe står sesongen ut når det gjelder koldbrann så er det jo ikke snakk om ha stå eller ikke!

Herrtommy

over 17 år siden

Herrtommy

Takk gunnar. Da slapp jeg skrive det...
Det var altså "de", som i flertall, jeg skrev.

snappy

over 17 år siden

snappy

Ikke for å skryte, men i fjor gjorde jeg tidenes eagle.

Jeg slo driven i vannet på et par fem hull. Droppet og slo driver fra semi ruffen.. Tror dere ikke den gikk i da... Da følte jeg meg mann ja...

herrtommy

over 17 år siden

herrtommy

Neste gang jeg finner en kølle, så går den rett i baggen min uten at jeg leverer den tilbake i proshoppen. Dette er tydligvis vanlig kotyme hos golfere i Norge!

Jeg kunne hatt ufattelig mange SW, PW, LW, ymse jern og headcovere om jeg hadde tatt med meg alt jeg har funnet mens jeg har vært ute, men jeg glemte at jeg hadde lov til det og var derfor dum nok til å levere det tilbake... Synd for meg :(

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Tullprat, de aller fleste leverer køller de finner.

Vi fant en kølle ved green på hull 8 på Drøbak søndag, tok den med og på hull 1 kom det en krabat løpende fra firerballen foran oss i sakens anledning.

På Skjeberg for noen uker siden var dte en i firerballen foran oss som hadde lagt igjen ei kølle i skogen på hull 5, ballen 2 hakk bak oss hadde funnet den, alle glade ved ferdigspilte 18hull.(vi var også i skogen på hull 5, selvsagt...)

Bamse

over 17 år siden

Bamse

Problemet er jo at man stort sett finner ukurante merker, modeller og skafttyper da.

herrtommy

over 17 år siden

herrtommy

Vel, for min del er det 2 av 2 ganger jeg ikke har fått tilbake kølle jeg har mistet.
Nå skal det jo sises at jeg nok har vært litt surrete når jeg har mistet disse to da, sånn type: "slippe-kølla-rett-ned-på-bakken-også-gå-videre", og "legge-kølla-på-biltaket-før-jeg-kjører-og-glemme-ta-den-inn-i-bilen"

Distreeeee

over 17 år siden

Distreeeee

Guttungen mistet et 7 jern på Kongsberg for 3 år siden, men det ble aldri levert inn i proshop. Tilfeldigvis fikk vi se samme jernet stå i en bag under en knøttetrening året etter, og selv om navn, adresse og telefonnummer var klistret på ble mora til den håpefulle drittsur når vi ba om å få det tilbake til tross for at hun innrømmet å ha funnet det året før....

tomm

over 17 år siden

tomm

De som ikke leverer utstyr de finner i eller i nærheten av en golf bane
til rette vedkommende vil jeg helst slippe å se på en golfbane.

`39

over 17 år siden

`39

Jeg har funnet to køller og en jakke, og ikke et sekund har jeg tenkt en annen tanke enn å levere det i prosjappa.

Neste gang er det meg selv, og vil selvsagt være glad for å få det jeg evt. mister igjen.

Tyver på golfbanen................Æsj!

Harrald

over 17 år siden

Harrald

Hvor lenge skal pro-shopen sitte med køllene da ?
Der jeg jobber av og til har vi nesten 20 forskjellige innleverte køller stående, noen har stått i flere år. Bare ca halvparten av alle innleverte køller blir henta. Virker som de fleste rett og slett gir f...
Den som ikke etterspør kølla si innen en uke kommer neppe til å gjøre det seinere heller. Da er det bare å selge den for en 50-lapp til personer som ønsker å ha ei kølle for å trene med på rangen av og til.

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Når man tenker på at om lag halvparten av køllene blir hentet, syntes jeg det er helt rett i levere de køllene man finner i shopen. Mange kan jo være kostbare.

De køllene som ikke blir hentet er muligens gjenglemt av en gjestespiller som ikke oppdager det før avreise, eller som du sier noen som ikke bryr seg.

Etter noen måneder på vent, kan vel disse køllene settes i en bag som kan lånes vekk om noen trenger ei for å øve, eller har glemt å få med sin egen (tilsvarende) hjemmefra.

Det tar vel ikke så stor plass å ha en bag med gjenglemte køller stående i en krok. Dessuten føles det som god baneservice å få lånt ei kølle i nøden.

Har fått denne servicen selv og satte virkelig pris på det :-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Mens vi er inne på det, ingen som går rundt med en ////MD golf 56' Oil Can wedge etter å ha plukket den opp på Losby i fjor ?

Er ikke så farlig, for det trigga meg til å få kjøpt et heitere sett med wedger, men tenkte det skader jo ikke å spørre

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her