Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfmesse Fornebu

Oppgitt

over 17 år siden

Oppgitt

Jeg reiste i dag en tur til Fornebu for å få med meg årets golfmesse. Messen var ikke noe særlig å skryte av. Tilbudene var ikke spesielt gode (et begrenset utvalg av klær, noen handsker, sko og noen få køller), og utvalget av køller var ikke noe bedre enn det er på for eksempelt Golfsenteret (Myren).

Mitt råd er derfor å heller unne seg en runde på About Golf simulatoren på Golfsenteret istedenfor å kaste bort tiden sin på golfmessen...

Enig

over 17 år siden

Enig

Enig! Messen er like dårlig som den alltid har vært. Men likevel drar jeg dit hvert år i tilfelle jeg finner et kupp på ett eller annet produkt. Har fortsatt tilgode å kjøpe noe. For de som er interessert i å kjøpe seg køller, så tror jeg kanskje at det er muligheter for noen gode kjøp. Kjenner ihvertfall en som sparte en god del kroner på et jernsett.

Oppgitt

over 17 år siden

Oppgitt

Det komiske er at jeg tenkte det kan ikke være like dårlig som i fjor, men det klarte de faktisk:-)

Ikke vært der

over 17 år siden

Ikke vært der

Var Profound representert i år også ?

Tarzan

over 17 år siden

Tarzan

Hva forventer der da?. Jeg var der og fikk testet alt jeg ville av nytt utstyr. Så også at det var gode tilbud på fjordårets køller fra visse leveranndører. Jeg synes messen var helt som jeg forventet. Mye bedre en å slå løs på et vegg. Skjerping.

gratis

over 17 år siden

gratis

var det mulig å slå noen gratis range-baller da?

Tarzan

over 17 år siden

Tarzan

Så mange du ville. jeg var innom alle leverandørene og det var bare å slå så lenge jeg følte for det. Ikke gratis med egent utstyr.

Fisken

over 17 år siden

Fisken

Hva kan man egentlig forvente?
Golfboomen er forlengst over.
Salg av golfutstyr er på nedadgående.
Alle kjøper billig på internett eller kjøper utstyr når de er i utlandet.
Proshoppene driver på non-profitt basis.
Vi skal være glad noen gidder å selge utstyr i det hele tatt.
For 10 år siden var golfmessene mye bedre til tross for at folk hadde lave forventninger. Nå er golfmessa dårlig mens vi forventer mye mer.
Ikke rart noen blir skuffet...

HM

over 17 år siden

HM

Profound var der.
Jeg prøvde bladputteren deres som de skal komme med til høsten.
Den føltes veldig stabil og bra.

Enig

over 17 år siden

Enig

Man skal ha bra med tålmodighet og lite skamfølelse hvis man klarer å få testet alt man vil hos alle leverandørene og føler at man kan slå så lenge man vil på hvert sted mens folk venter.

Men kanskje skamfølelsen ikke er særlig fremtredende hos Apenes Konge. Han er vel vant til å ferdes med kun et lendeklede.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Jeg testet også Profound, 2ulike modeller, fin følelse!

Tarzan

over 17 år siden

Tarzan

Det eneste jeg har kjøpt I Usa er en kikert. Alt utstyret jeg har i baggen er kjøpt inn i Norge og det kommer jeg nok fortsatt til å gjøre. Spessielt om jeg får testet først slik som på fornebu. For meg var det en fin messe. Hva var det dere ble skuffet over??. HVa var det som var bedre for 10 år siden??

..

over 17 år siden

..

jeg ville vel sagt at en runde på sim er også og sløse tid og penger... finn deg en putting green:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her