Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lei masjåvinster

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Ja, gutter/menn dere ønsker at kvinnene dere skal delta på golfbanen men ikke på debattforumet?.

Er det fordi dere føler dere språklig underlegne, ensomme eller at dere føler den savn det er å være to ++.

Ikke mobb, grunnet et femi/utenlands nic, hvis dere ønsker fler /mangfold på forumet.

Er ikke et sekund i tvil om at det finnes mange kvinner/ "svarte" i forumet som flirer av de fleste. Ett unntak er GB.

Jewish prinsess! (feil men likevel)

hp

over 17 år siden

hp

Ikkenoe er bedre med flere damer på forumet,så bare kom igjen damer.

snappy

over 17 år siden

snappy

Hvor i all verden har du det fra? Er vel kanskje ikke den rette måten å bevise at jenter er smartere en gutter.

Jeg har ingenproblem med jenter på forumet.. Men her på dette forumet er det mange diskusjoner som er fantastisk artige pga av vi trekker ting ganske langt. Er jo bare tull, men jeg med mange liker å sette ting litt på spissen for å engasjere en del.

Men mn... Velkommen skal du være. Er du Jarlsberg, Norvegia eller Synnøve Finden?.

GeirA

over 17 år siden

GeirA

Er det Kvinesdalmobben som har drukket vin igjen?

JanB

over 17 år siden

JanB

....å nei da. Kvinner er velkomne; http://overgang.no/tema/119/article/item/null

alltid grå

over 17 år siden

alltid grå

GeirA, Roy, saus.....bestem deg for hvilket nic du vil bruke ved dine misslykkede mobbeforsøk.

Ellers er vin veldig godt til god mat.

Janet

over 17 år siden

Janet

Nå er det vel bare en deltaker av hunkjønn her inne som er problemet. ...men hun klarer til gjengjeld å ødelegge hele forumet!

alltid grå

over 17 år siden

alltid grå

Ser ut til at du gjør ditt beste for å hjelpe til. Gratulerer!

må bare si det

over 17 år siden

må bare si det

alltid grå, evergrey, hvitosten, tigerlilly +++++++++++++++, (hvem vet hvor mange nic du har hatt) Vær så snill å søk hjelp, du har krav på det selv om du bor i Kvinesdal.

snappy, du framstår som en komplett idiot.

ariel

over 17 år siden

ariel

Se på Peter HEDBLOM, 2 x fugl på hull 5

Brunosten

over 17 år siden

Brunosten

Det går i alle fall ikke an å føle seg språklig underlegen etter et innlegg med så mange skrivefeil i....

til må bare si det

over 17 år siden

til må bare si det

du kaller snappy for en komplett idiot. det ville vært mye hyggeligere for alle om du gikk i deg selv i stedet. hva er det med deg som gjør at du tror at du er bedre en den remsa nic du ramser opp? folk som mobber andre( her du) har alltid så store problemer med seg selv, at de ber andre om å oppsøke hjelp fordi de vet de trenger det selv. hvem er komplett idiot, sier du?

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Forstår ikke at "du bare må si det". Skulle snappy skulle være en komplett idiot grunnet noen få skrevne ord?

Er helt enig med snappy, jeg. Det var ikke helt rett å formulere seg som jeg gjorde, men det var jo kun spørsmål.....

At jeg nevnete GB som et unntak, ble slik fordi jeg har lagt merke til ham som spesiell positiv. (Burde kanskje begynne å se nermere på nic.)

Ellers så finnes det helt sikkert en drøss bra gutter og menn her på forumet.

Det jeg nok reagerte litt på var nok at det nylig ble pratet om at hybrider var for jenter, kjerringmas o.l. Dette uten at jeg bet meg merke i hvem som skrev litt nedlatende.

Kansje jeg bare ønsket litt fart på forumet????

At jeg skrev språklig underlegne, var svært ubetenksomt, selv om det hvisnok er slik at jenter ofte scorer bedre språklig og menn mattematisk.

Millionvis av menn skriver bedre enn meg, er bedre i matte osv. Uansett skriveferdigheter, eller mangel på, syntes jeg det burde være plass til alle på forumet.

Personlig syntes jeg ikke det gjør noe om ting og tang blir strukket litt langt, blir ofte morsomt.

Judy

over 17 år siden

Judy

"Hvisnok" er et flott ord. Språklig overlegen?

Grønnosten

over 17 år siden

Grønnosten

Hva er det for noe svås du holder på med her? Kan du gi eksempler der liksom menn/gutter skulle være negativ mot kvinnelige forumdeltagere? Du er ikke litt paranoid kanskje? Du burde nok tåle såpass at vi kaller slag for kjærringslag eller hybrider for kjærringkøller. Figure of speech vet du. Dette med språklg overlegen klarer jo du å bevise at du nettopp ikke er. Fint å kaste sten i glasshus.

Skjønner ikke helt hva du klager på basert på dete siste innlegget ditt.

snappy

over 17 år siden

snappy

Joda, men er det så farlig da... Fatter ikke hva jeg gjorde galt i denne tråden...

Bare forklarte at noe av grunnen til at hun følte seg støtt kanskje var pga at vi kanskje trakk litt i andre, og satte ting litt på spissen.

Og det med osten... Kjekt å vite.. Liker Jarlsberg best... Om det er pga at den har mange hull eller om det er smaken, kan dere jo kanskje fundere på.

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Judy; Klarer du ikke å forstå hvisnok, som er et muntlig ord? Ok, du kan gjerne få det i to. Hvis nok. Klart?

Fornøyd nå, eller?

Grønnosten; Ok, ble kanskje for lysten til å få fart i ett noe dødt forum. Er ikke helt paranoid, bare litt ;-P

Språklig overlegen er jeg langt fra, men hva med ditt ord "dete"? Skal man si - fort gjort - eller uavgjort ;-) ?

snappy; selvsagt har du ikke gjort noe galt i denne tråden :-)

Synd dette gikk ut over deg, ikke det at jeg tror du behøver å bry deg om disse om "masekjærringene" :-).

Selv bryr jeg meg midt i ryggen....

Judy

over 17 år siden

Judy

"Hvisnok" er ikke et muntlig ord. Det er bare vås.

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Du mener så, greitt for meg. Ditt problem.

Slik blir ordet brukt muntlig i det området jeg bor, noe ikke du kan forandre.

Hvis du har "gymnas" burde du vite at ord brukes forskjellig i vårt langstrakte land.

Lykke til videre.....

hp

over 17 år siden

hp

Vist du ikke har gymnas da.

snappy

over 17 år siden

snappy

Eller visst du ikke har gymnas da

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

hp; "vist"?.... Ellers joda (om du ikke forlanger joda i to ord, da). Måtte det for å få den utdannelsen jeg har i dag.

Regner med at det ikke bryr deg, men jeg ble både blå og rød før.........

For å komme tilbake til utgangspunktet.

Er det slik at menn ønsker å ha kvinnene sine med på golfbanen, men kanskje ikke på debattforumet?

Tidligere var det slik i Rotary, noen menn sluttet, ikke fordi de var kvinne-hatere, men fordi de følte seg mer muntlig bundet med kvinner til stede.

I noen tilfeller trenger menn å ha litt luft under vingene, det samme med kvinner.

Å slappe av i en jente - (leseklubb) - er herlig, likeså forstår jeg gutta i garasjen min. De liker en røffere tone enn mange kvinner tolererer(_).

Jeg er av og til med gutta fordi de vet jeg tåler fleip, men stort sett trives jeg best sammen med venninnene mine, og føler at gutta må få ha sin tid.

En opplevelse blir ofte dobbel hvis man deler den med noen kjære, uansett kjønn, alder eller familierelasjoner.

Golf er en sport for barn, enslige unge voksne av begge kjønn, familier og eldre enslige, uansett sivilstand.

Kom som du er og delta gjerne i debatten, hvis du føler for er mitt motto :-)

HiHi

over 17 år siden

HiHi

"å slappe av i en jente er herlig"

helt enig!!!!

Hvotosten

over 17 år siden

Hvotosten

Grøss og gremmelse :-)

Mente jo at å slappe av i en jenteklubb er herlig. Ellers er du jo deiiiiilig!!!!

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Ellers kan jeg jo bare fornemme følelsen din g......g........

Grønnosten

over 17 år siden

Grønnosten

Det heter visstnok. Ikke hvisnok. Om det er muntlig eller ei, så er det bare funny om du staver det slik :)'

Sier folk gymnas enda? Trodde det het videregående skole jeg.

Jeg vil gjerne ha kvinner her. Men gale og sure gamle damer fra Kvinesdal klarer jeg meg uten.

doc

over 17 år siden

doc

..er masjåvinster en ost eller dame eller hva?

Grønnosten

over 17 år siden

Grønnosten

Who knows. Aldri hørt det ordet før

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

:-)

Hvitost

over 17 år siden

Hvitost

grønnost, du er litt for ung til at vi kan forstå hverandre. "gymnas" var i min tid det samme som vidregående, i din vakre snevre verden.

Kluet er at du kan gå videregående uten et dugg av allmennvitenskap.

Likevel bakker flere gutter enn jenter ut av såkalt videregående, for å ikke si høyskoler og universiteter.

Er det grunnet ikke "frøken" gir gutta to appelsiner, der jentene før fikk en før??????

Hvis nå gutta virkelig må kjempe mot jentene, uten hjelp ovenfra.......:-)

masjåvinster

over 17 år siden

masjåvinster

er en blå muggen gammelost, det burde en "gammel" doc forstå. eller er det sånnt at du lever på enkeltes feilaktig språkbruk. doc er det samme som lege?? Nei, det finnes minst en person med dokorgrad i putting. Fortell det til dine barn, og de mister all respekt for doc-tittelen du brifer med! Din egen feil og mangel på kunnskap? hva kaller du en spesialist i klinisk psykologi?

Grønnosten

over 17 år siden

Grønnosten

Hvitost. Du er herlig på å forstå sarkasme. Var det ikke oppfunnet når du gikk på skole?

Kan du ta medisinen din og holde deg borte fra forumet snart?

Håpløs diskusjon

over 17 år siden

Håpløs diskusjon

Hei.
Jeg synes hele denne debatten har sporet av litt. Den skal jo dreie seg om: masjåvinster ifølge trådstarteren. Jeg antar at hun tenker på mannssjåvinister, men gikk på en smell...

Jeg synes Hvitos er helt ute å kjøre her, og ønsker henne riktig god bedring.

Håpløs diskusjon

over 17 år siden

Håpløs diskusjon

Hvitosten skulle det stått...

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Se det ja. Så lett er det å stave feil i farten, Håpløs diskusjon. Lær av det. Det er av feilene man lærer noe.........

Huff

over 17 år siden

Huff

Huff, hvitost, --------, hva du nå kaller deg - oppfører du deg på samme viset i det virkelige livet også - i så fall må du være en påkjenning på omgivelsene som de neppe aksepterer uten å få godt betalt.

Dette er jo komplett håpløst fra alle, både dere som kommenterer og trekker i galskapen og deg som må være noe i nærheten av å være ute på prøve..... så lenge det varer. Finnes det ikke forum for dere som mangler noe på å være noe i nærheten av normale.... noe som er avgrenset med passord.... Dette er ett GOLF forum.

Hvitosten

over 17 år siden

Hvitosten

Enig Huff, nå gidder jeg ikke å leke lenger...........

Håpløs diskusjon

over 17 år siden

Håpløs diskusjon

Takk. Håper det betyr at du holder deg unna dette forumet heretter.

................

over 17 år siden

................

I like måte

Man

over 17 år siden

Man

Ikee er det damer og ikke er det golf!!! Skulle ønske vi i Norge hadde ihvertfall en klubb uten damer og uten juniorer! Likestilling my ass!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her