Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Woods og putting

Bobby

over 17 år siden

Bobby

Igår kveld fikk vi se det igjen på TV: Woods putter fra 1,5-2m. på hull 16 og hull 18 på Doral. Begge puttene er rette. Han misser begge.
Hvordan er dette mulig for verdens beste golfspiller? Hva er det han gjør feil? Vi kan nesten se på nærbildet at han sikter galt med putterhodet.. Begge puttene har feil retning fra de blir slått. Kan noen forklare hvorfor TW gjør så elementære feil?

hp

over 17 år siden

hp

Ja jeg så det jeg oxo helt utrolig,mannen må jo være totalt ute av form.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

bobby: du burde prøve å putte på bermudagress en gang. hvis du har en rett putt på tvers av grain så vil den ikke være fullt så rett lenger. putten på hull 18 i går hadde også en liten venstre-høyre break, men ikke like mye som tiger hadde tatt høyde for. det er sånn som skjer...get over it!

Påskegodt

over 17 år siden

Påskegodt

Ja dette er helt krise, han bør bare legge opp med en gang før han skjemmer seg helt ut. Jeg vedder på at han nå er ferdig som toppgolfer, snakker vi Nationwide til neste år?

hp

over 17 år siden

hp

Det att det regna og blåste som f ,gjorde det vell ikke akkurat lettere heller.

Anonym

over 17 år siden

Anonym

Syns det er litt for drøyt å komme med en påstand at han muligens vil spille Nationwide neste år. Pga elendig putting og KUN -5 på runden så havner han sikkert bare på P4-tour...kanskje. Spørs om han har råd til å betale 900 kr. Hvis han stiller opp med rosa bukser, da får han sikkert lov til å spille gratis.

HM

over 17 år siden

HM

Vi spilte i Spania for to uker siden. På "flate" putter så var det mye break pga grain. Gresset legger seg etter sola. Med sola i posisjon fra det punkt man puttet fra var det 8 på stimp tipper jeg og med sola i den retningen man skulle putte var det minst 10. Sideveis gir grain/struktur på gresset mye break.
Og selv Tiger kan ha en dårlig dag med putting.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

tiger sa selv i intervjuet etterpå at han slet med å lese greenene, og ikke spilte spesielt bra...sier jo litt

Roy

over 17 år siden

Roy

syns Tiger gjør en god jobb jeg...han er ikke så dårlig.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

han unnskylder seg sikkert i intervjuet i dag at han ikke spilte opp til Bobbys standard i går :D

Bobby

over 17 år siden

Bobby

jeg er en dust

veggiss

over 17 år siden

veggiss

Bobby har ikke reservert nick fant jeg ut...

Bobby

over 17 år siden

Bobby

men nå har han det...og aldri mer posting fra den kanten :D

hp

over 17 år siden

hp

Jeg sitter og hper han skal misse noen korte putter,i hvertfall de 3 første dagene ellers så blir jo spenninga helt borte.

Roy

over 17 år siden

Roy

Go Tiger!! mannen er jo syk...

Den ekte Bobby

over 17 år siden

Den ekte Bobby

De to siste innleggene fra "Bobby" ovenfor er ikke skrevet av meg.

Forøvrig blir det spennende å se om mr. Woods klarer å vinne denne helgen. Han ligger før start søndag 5 slag bak teten. Ifølge Yngve vinner TW det han gidder å vinne, så dersom han ikke vinner idag, så er det nok fordi han ikke gad....

Den ekte Bobby

over 17 år siden

Den ekte Bobby

Jeg synes forøvrig at Tiger bør vurdere satsningen sin videre nå om han ikke klarer å vinne denne turneringen, å spille en runde på 72 slag i slike forhold det har vært nå er direkte pinlig av nr 1 i verden.

HM

over 17 år siden

HM

Nå er det utsettelse der borte pga fare for tordenvær.

De fem øverst på lista hadde -1 før spillet ble avbrutt på runde 4.

Den ekte Yngve

over 17 år siden

Den ekte Yngve

mener ikke så bokstavelig som Bobby leser det, men klart, Bobbys kritiske nese for nyheter er nok langt mer på nett enn mine tanker om at TW vinner når han virkelig vil.

nei, vi kan nok legge ned hele PGA, for det har blitt et sirkus med dårlige golfspillere og en verdensener som ikke kan putte.

i følge Bobby Osvold, så kan han heller ikke sette innspill nære nok(ref. alle proffer burde sette alt innenfor 1 meter når det er under 150 meter fra flagget.

jeg synes vi skal gå over til kyrrong i steted.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her