Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Orveland

Undrende

over 17 år siden

Undrende

Er det noen som vet hvilken verden Orveland lever i?

Adam

over 17 år siden

Adam

En artig verden kan man trygt si!

:)

over 17 år siden

:)

:D

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Kunne godt tenke meg å leve i hans verden jeg

Mellom 2 stoler

over 17 år siden

Mellom 2 stoler

Orveland er blant de beste golfspillerne i Norge men ikke god nok for resten av verden.
Sier mer om Norsk golf enn Orvelands verden.
Blir som om Mexicos beste skiløper satser på NorgesCup i langrenn....
Slutt å mobbe.

Nyfiken

over 17 år siden

Nyfiken

Hvordan har Orveland gjort det i Norgesmesterskap? - undrer litt

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Heia Morten!! Vant med 3slag i går.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Hvilken turnering spilte han?

MortenFan

over 17 år siden

MortenFan

http://golf.no/article2327757.ece

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Her er resultatene:
God score!

900 dollar er jo penger, men ikke mye å leve av :)
180 dollar for å være med.

http://www.minorleaguegolf.com/result.asp?record_ID=368

slapp av idioter

over 17 år siden

slapp av idioter

Morten gjør det han vil, nemlig å spille golf:) Hvorfor skal dere rakke ned på hva han gjør og hvordan han gjør ting. Morten er god for ca 20 millioner og klarer fint å leve på det Henrikfan..

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Rakke ned kan du gjøre selv!

Jeg rakker faen ikke ned på Morten, aldri!!

###

over 17 år siden

###

lever av penger han har arvet av papa, har ikke videregående en gang.
men hvem hadde ikke gjort det om de har penger?

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Hva er problemet? At han har arvet penger og kan tillate seg å spille turneringsgolf selv om premiene er små? Og om han har videregående eller ikke spiller da vel ingen rolle i denne sammenheng?

La nå Morten få gjøre som han vil og bruke sin tid og sine penger akkurat slik det passer han. Det hadde vært morsomt om han klarte å spille seg til gode resultater, men hvis han ikke klarer det har han det sikkert ok allikevel i Florida.

Norsk

over 17 år siden

Norsk

Pepper:
Nordmenn bryr seg alltid om hva naboen gjør, og gjerne om ting man absolutt ikke har noe med.

Sånn er det å komme fra en liten knott-nasjon.

gråbein

over 17 år siden

gråbein

Helt enig med deg, pepper. Noen og enhver har vel lyst til å arve penger uansett videregående eller ei. Pisspreik!

For å dele opp ordet missunne - altså ikke unne andre den gleden de måtte ha (fått), er stusselig.

Håper MO hygger like mye over pengene han har arvet, som den personen han arvet dem fra, hygget seg over å se pengene på konto e.l. vokset.

Sånnt prater de ikke-missunnelige "gamle" som vi skal/har fått både den ene og andre arv av/etter :-)

Pettersen

over 17 år siden

Pettersen

Noen skriver her at han er god for 20 mill. Når MO reiste til USA ifjor for å satse på den touren han er med på (husker ikke navnet i farten) uttalte han selv at han fikk råd til dette fordi han bl.a solgte unna noe kunst. Høres merkelig ut å selge dyr kunst for å satse på golf hvis du har 20 mill i pengebingen??

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Ifølge tidligere meldinger arvet han kunst for rundt 20 mill. Hva han eventuelt har solgt av kunsten og hva han har i "pengebingen" vet bare han selv.

gråbein

over 17 år siden

gråbein

er enig med pepper igjen. Arver man er det uviktig om det er penger, kunst, penger, aksjer...............

Pettersen er jeg så dum at jeg ikke forstår hva en arv kan bestå av?

Eller anderledes spurt, er du så glup at du tror at at verdier kun er det som samler seg opp på høyrente-konto?

Tenk deg litt om, du har vel bestått videregående?

Pettersen

over 17 år siden

Pettersen

Dum eller glup... ?!?!

Neida Gråbein - det er du som er så glup fordi du forstår hva en arv kan bestå av og jeg som er dum som tror at verdier kun samles opp på høyrente-konto.

Ha'kke videregående, begynte rett i læra skjønner'u.

Poenget mitt var at hvis han hadde 20 mill å øse fra var det vel unødvendig å selge unna kunsten - mao stilte jeg meg tvilende til disse 20 mill i en pengebinge i hagen...

Derfor skjønner jeg nå at han ikke har en pengebinge - men han har det sikkert morsomt i USA - der han spiller golf og som avslutning på dagen går inn på scangolf sine diskusjoner og sitter å ler av alle oss som mener noe...

Gråbein, du lærte sikkert på videregående at det ikke er nødvendig å nevne samme ting flere ganger i en setning;

"...er det uviktig om det er penger, kunst, penger, aksjer..."

gråbein

over 17 år siden

gråbein

Du er jaggu litt morsom også, Pettersen. Arv er mer en høyrentekonto eller penger.

Om du syntes jeg er uskolert grunnet jeg ramser opp, får være ditt problem.

Ellers ser jeg langt fra ned på mennesker som velger å jobbe i stedet for å studere.

Økonomisk sett behøver ikke sistnevnte å tjene penger på skolegang før i ca. 50-års alderen.

Vitebegjær og intelligens "tvinger" andre fra å bli arbeidere, uten at det er deres eller foreldres skyld.

Var det noen som sa at de 20 mill. var i penger, eller?

Syntes ikke du at MO skal kunne bruke arven sin på hva han ønsker uten at vi skal føle oss støtt ?

Pettersen

over 17 år siden

Pettersen

Joda, ulvefar - MO kan bruke akkurat hva vil på å drive med det han vil, og jeg er langt fra støtt fordi han gjør det. Men jeg forstår godt spørsmålet til trådstarter...

gråbein

over 17 år siden

gråbein

Tror nok han lever i samme verden som meg og deg, men med mer penger en de fleste, og har dermed frihet.

Vi alle bør jo være glade på hans vegne :-)

Apemann

over 17 år siden

Apemann

Pettersen forstå at trådstarter lurer på hvilken verden MO lever i?

MO lever på jorda.

Nå ble dere begge beriket tenker jeg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her