Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forholdene på baner i Osloområdet?

Påskegolfklar!!

over 17 år siden

Påskegolfklar!!

Er det noen som har vært ute og svingt klubbene i helgen som kan fortelle meg hvordan forholdene var på eksemplevis Solum og Borre? Og eller andre åpne baner i østlandsområdet? Takk!!

Tom

over 17 år siden

Tom

Det er spåd 20 cm med snå i natt. Håper de har plukket inn range ballene sine. Sommern er satt på vent.

TJ

over 17 år siden

TJ

Borre i dag: Solskinn og flott bane årstiden tatt i betraktning. Greenene luftet og ballen hoppet fælt, likevel tar gribbene 500,- i greenfee. Hvor ellers enn i Norge kan man ha en så stor mangel uten å redusere prisen?

Ken

over 17 år siden

Ken

Ja man kan jo bare la være å dra til de dyreste stedene. Man kan jo spille gratis i Sverige inkl. utgifter til drivstoff, hvis man sammenligner med harryprisene her.

HM

over 17 år siden

HM

Spilte Solum i går.

Helt Ok forhold på Fairways for 15 mars. Men, greenene er jo raggete også har de et problem med hullkoppene. De ser ut som en "vulkan" slik at man må ha bra fart for at ikke puttene skal dreie av.
Litt synd og unødvendig det med hullkoppene, det burde kunne fikses veldig kjapt uten kostnader.

Tom, hvem er det som melder 20 cm snø? Yr.no melder 0 mm nedbør

HCPmann

over 17 år siden

HCPmann

TS, storkoste meg også på Borre i dag. Det å få spilt golf i mars ser jeg på som bonus. Banene benytter vel muligheten til å tjene noen ekstra kroner og tar full pris da de får mange besøkene uansett om siste finish mangler.

Solum som ofte åpner banen tidlig og stenger sent på året er et eksempel på en klubb som tjener penger når andre baner er stengt.
Når etterspørselen er stor og tilgjengligheten litt liten så er det lite rabatt å hente uansett type vare eller tjeneste.

Men det å betale kr. 500,- for å spille en runde golf syns jeg er i overkant dyrt uansett forhold.

jm

over 17 år siden

jm

Noen har rett ihvertfall, jeg leste om snøen på nettet før i kveld, kikket ut, og DÆNG, det snør som pokker! helvetet!

hp

over 17 år siden

hp

Det har heldigvis slutta nå,kanskje det blir en runde i morra allikevell.

Tom

over 17 år siden

Tom

Det stod et stort stygge på vg nett i dag. Kalt om natten også. Om det blir spill i påsken så ikke for tidlig på morgenen tror jeg. Håper seff det ikke stemmer..

HM

over 17 år siden

HM

Ser denne på Aftenposten.
http://www.aftenposten.no/vaer/article2316382.ece
Men det er førstkommende helg.

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Spilte Askim igår, greit nok. Rimelig tilfeldig resultat ift putting, hopp og sprett og litt sånn 90 grader venstre på de siste tre cm'ene, men nå er ikke greenene på Askim på Augusta nivå vanligvisvis heller:)

hompetitten

over 17 år siden

hompetitten

Enig med TJ, spilte også Borre i dag og det var jo helt fantastisk (bra utslagssteder og fairways til årstiden, og varm sol fra nesten skyfri himmel) helt til du kom til greenene. Veldig mye hopping og spretting og ikke engang 10cm puttene var "given" før de lå i hullet :) 500 spenn var drøyt for det. Konkl: jeg kjører heller til Larvik og betaler 400 istedetfor 500 på Borre i påsken.

hp

over 17 år siden

hp

Spilte solum i dag helt ok til og være mars,det var stiv kuling. Greenfee 200kr billig.

Tom

over 17 år siden

Tom

Hmm.... Skal bli spendene å høre om noe påske golf i morgen. Det snør her i hovedstaden..

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Påskegolf ut fra hovedstaden skal bli! På torsdag.

Sykla til jobb i dag uten snøfiller hverken i ansikt eller på bakken, dog ganske skarp luft....

O

over 17 år siden

O

Vet noen når Moss & Rygge åpner?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her