Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Uddevalla !!

Scoopy

over 17 år siden

Scoopy

Hallo der ute. Har noen erfaring med golfspill i nærheten av Uddevalla ?? Takknemlig for svar på hvilke baner i området som er verdt et besøk ! På forhånd takk !!

Uddesvar

over 17 år siden

Uddesvar

Husker ikke eksakt, men mener at Sotenes, ikke ligger alt for langt unna.(Mulig jeg bommer litt). Uansett er Sotenes en bra bane, som består av 3, 9 hulls-sløyfer som de endrer på ukentlig.
Anbefales !

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Og Torreby er bra, med et fantastisk "klubbhus". Innafor halvtimen har du vel også Onsjø ved Trollhattan som er artig bane.

Ken

over 17 år siden

Ken

Det er jo en som heter Uddevalla også, uten at jeg kan vet noe om kvaliteten, men nærme må den jo være.

HM

over 17 år siden

HM

Vil anbefale Lyckorna ca 15 km syd om Uddevalla. Du kjører av ved Lyckornamotet også ligger banen et par km innenfor. Veldig bra bane

Scoopy

over 17 år siden

Scoopy

Takk for svar. De fleste av banene dere nevner skal besøkes i løpet av sommeren :-)

Bakk

over 17 år siden

Bakk

Sotenes er bare sånn passe ok egentlig. Spill heller Stenungsund. Den er veldig bra. Sjekk i Peugeot guiden så ser du hvilke som er noe å bruke penger på.....

Tja

over 17 år siden

Tja

Du kan også prøve Uddevalla GK, banen heter Spången. Ligger rett nord for Uddevalla. Morsom bane som går litt på jodrer og litt i skog.
Absolutt verdt ett besøk.

orust

over 17 år siden

orust

Selvom jeg har sett flere som klager over orust, så syntes jeg den også kan være et alternativ.. Ellers så støtter jeg torreby!

ernst

over 17 år siden

ernst

Torreby og Lyckorna er som sagt her flotte baner. Totalopplevelsen på Torreby er meget bra! Avslutt med en halvliter og en matbit på terrassen på slottet!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her