Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pay & Play

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Er det noen Pay & Play baner i nærheten av Oslo? Forsøker å få noen av kompisene mine til å bli int i golf. Det å stå på en driving range blir ikke helt det samme

Circa 62

over 17 år siden

Circa 62

Askim har pay & play - så blir det opp til deg å vurdere om det er i nærheten av Oslo...

Bærummedlem

over 17 år siden

Bærummedlem

Hei
Du trenger ikke dra helt til Askim for å få pay & play... Bærum GK i Lommedalen har en helt grei bane med lengder fra ca 50m - 150m (par 3). Pleier å være grei tilgang til banen. Bruker den mye som treningsbane. Koster 140,- pr runde

http://www.bmgk.no/Baneinfo/
http://www.bmgk.no/Barum-golfklubb/Priser/

veggiss

over 17 år siden

veggiss

du har korthullsbanene til holtsmark, haga og kjekstad også!

Tom

over 17 år siden

Tom

Anbefaler også banen i Bærum. det var der jeg fikk den første trening for 10 år siden..

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

9 hullsbanen er vel strengt tatt ikke korthullsbane selv om den ikke har like lange hull som 18-hullsbanen.

TJ

over 17 år siden

TJ

på Lommedalen golfklubb kan du ta med kameratene dine. En helt grei bane (mye bedre enn par 3 banen til Bærum gk), og ikke bare par 3 hull (Fire par 3, fire par 4 og ett par 5).

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Takk for tipset TJ

Anders

over 17 år siden

Anders

Spilte Lommedalen for 2 år siden sammen med en kamerat som ikke hadde spilt før og vi storkoste oss. Jeg kan ihvertfall anbefale den banen, hyggelige folk og fin pay&play-bane.

GolfDude

over 17 år siden

GolfDude

Lommedalen er da vel ingen Pay&play bane? Der må du ha grønt kort for å få lov til å spille.

Mike Slicen

over 17 år siden

Mike Slicen

Fant dette under informasjon på nettsiden

”Golf skal være lett tilgjengelig for alle interesserte”: dette er Lommedalen Golfklubb sin enkle filosofi!
Klubben fokuser på rekruttering av nye golfentusiaster i nærmiljøet og tilbyr også spillere uten grønt kort tilgang til banen, som gjest til en spiller med etablert handicap.
Denne unike muligheten til å bli kjent med golfens mysterier på en ordentlig bane – uten først å måtte gjennomføre et grønt kort kurs - har allerede ført til at mange nye spillere er bitt av basillen.

Negativ

over 17 år siden

Negativ

I Danmark så kryr det av pay and play baner. Kvaliteten er overraskende god, og ligger ikke tilbake for en del norske baner jeg har spilt. Jordet på Aksim og Lommedalen er en nødløsning som kun er hakket bedre enn drivingrangen. Dra heller opp til Randsfjorden hvor de har anstendige hull ( et par 4). Riktig nok kun 4 da jeg tok grønt kort for noen år siden

negativ

over 17 år siden

negativ

Presisering. Randsfjorden hadde (har?) kun 4 hull på pay and play banen sin.

HM

over 17 år siden

HM

Kjekstad
1 spiller med GK ta med 3 spillere uten grønt kort på Kjekstad's 9-hullsbane.
Veldig variert og fin bane.

box

over 17 år siden

box

Greenfee på Kjekstads bane?

Anders

over 17 år siden

Anders

Jeg har spilt både Lommedalen og Randsfjorden sine pay&play-baner, og hvis jeg husker riktig, så var det mye bedre i Lommedalen....

Priser Kjekstad

over 17 år siden

Priser Kjekstad

http://www.kjekstad-gk.no/bane.asp?avd=3&page=publish&pt=page&pid=143

TJ

over 17 år siden

TJ

Golfdude, Lommedalen: "Klubben fokuser på rekruttering av nye golfentusiaster i nærmiljøet og tilbyr også spillere uten grønt kort tilgang til banen, som gjest til en spiller med etablert handicap."

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her