Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Blyteip

SB

over 21 år siden

SB

Det er en ting jeg har lurt på lenge, men ikke helt har husket å spørre om.
Hvor får man kjøpt blyteip til vekting av køller?
Må man bestille på nettet, eller får man kjøpt det i en lokal butikk?
PS! Forventer at en viss Dr. kan svare, men andre er også velkomne til å bidra? ;-)

Dr Leadtape

over 21 år siden

Dr Leadtape

Bruker faktisk ikke bly selv, har forsøkt men følte ikke det gav meg noe ikke en køllemaker kan gi med rett tilpassing.

Det er vel flere internettshopper i usa som har dette under tilbehør eller lignende...

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Prøv reklamen til venstre for deg på skjermen. Det kan i mange tilfeller være bedre å bruke bly i skafttippen.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

....og der var reklame-Børje igjen (uten å nevne at han driver bedriften som eier reklamen).

Prøv Custom Golf på Fornebu sier jeg.... (og jeg hverken eier eller driver det stedet) - jeg er bare fornøyd med servicen der....

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Det er vel for pokker ikke reklame å svare på et direkte spørsmål, og alle som klarer å bruke musa og peke på navnet til Børje ser at han jobber på nettogolf.

Børje: send en blomst til Smilende Sam: han lager så mye støy rundt nettogolf at det må vel skaffe økning i antall treff hos deg... way to go Smilende Sam !!

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

For de som ikke skjønte det så var den siste delen av forrige melding med en ;-)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Runar - det er mulig du synes et forum på nettet er et sted der alle skal kunne fremheve egen næringsvirksomhet - selv foretrekker jeg at det er et skille mellom debatt og kommersielle interesser.

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Å legge ut en tråd som reklamerer om sin egen næringsvirksomhet, det er ikke "lov", men å svare direkte på et spørsmål som Børje gjør her det er ikke over kanten etter min mening. Men der får vi bare være enige i at vi er uenig. :-)

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Har flere ganger her inne sett Lasse svare på innlegg, selv med henvising til egen virksomhet.
Hvor var Sam med peken sin da?
Jeg var aktiv her inne lenge før jeg startet for meg selv, og ser ikke på egen virksomhet som ekskluderende for å mene noe, eller svare når noen spør.
Hva Sam har fått i mot meg gidder jeg ikke engang å bruke energi på.
Nå er det kjempefint vær i Elverum, og vil derfor reklamere for den spennende banen vi har her. Jeg har tee off om en drøy halvtime, og drar heller dit enn å lese Sams samlede kritikker.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Mine reaksjoner er i realiteten de samme uansett om det er Lasse, Børje eller Pettr Stordalen...... ser jeg det så kommenterer jeg det. Men jeg må kanskje innrømme at du Børje, med din stil, provoserer litt ekstra. Hvis ikke du ser det selv så bør noen som er glad i deg fortelle deg det.

Tore P.

over 21 år siden

Tore P.

Har hort at det skal ganske mye blyteip til for aa merke forskjell (heel/toe weight), og neste generasjon Taylormade drivere skal vistnok ha flere lommer til plassering av "weight cartridges" for aa hjelpe din ballbane. Saa vidt jeg vet kan vektene tilsvare flere pakker med blyteip paa f.eks taaen (hvis din swing krever hjelp til en draw).

Grinete Sam: Det er helt ok at du provoserer (langt mer enn Borje) da dette er et debatt forum.

Geir-Arne Johansen

over 21 år siden

Geir-Arne Johansen

Jeg er lei all nettogolf spammen som frekventerer dette forumet. Alle de hyppigste besøkende får jo nettogolf til frokost, middag og lunch. Det minste du kan gjøre når du driver med egenreklame er jo å fortelle at det faktisk er du som driver nettogolf til trådstarteren. Jeg tviler ikke på at køllene du "smir" sammen er gode men ditt "jag" etter kunder uten og engang fortelle at det er er din virksomhet finner jeg i beste fall irriterende.

Det må man kunne si uten at man samtidig ønsker at du skal gå dunken. Om ikke du evner å se det er det synd.

Sist men ikke minst...
håper du plukka gode poeng :-)

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Hadde ikke ment å bli med på noen diskusjon her, om det er greit å fortelle noen at de ikke behøver bestille blytape fra USA. Hadde for eksempel første svarer henvist til en eller annen forhandler i Norge, i stedet for til USA, da hadde jeg helt klart ikke svart på tråden. For at ikke dette skal bli for belastende for enkelte vil jeg be webmaster ta svaret mitt, til trådåpneren ,ut.

Det ble med tanken på golf idag, satser igjen i morgen.

Terje

over 21 år siden

Terje

Spørsmålet som ble stilt av personen som startet tråden var "hvor får jeg kjøpt blytape"!

-Hva er så galt med at en av de som faktisk selger dette svarer?

Geir-Arne Johansen

over 21 år siden

Geir-Arne Johansen

Ingenting galt med det, synes bare det er god folkeskikk og si at en selv driver nettstedet/butikken. Og at alt det om reklame kom i akkurat denne tråden var grunnet innlegg i mange andre tråder :-)

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Ja, jeg driver nettogolf.com, og vil gjerne ha fortjenesten av en rull blytape til 59 kr inkl. moms.
KOM OG KJØP.
Har foresten ikke på lager, men guider dere gjerne videre til USA web shoper.

Børje

Geir-Arne Johansen

over 21 år siden

Geir-Arne Johansen

Beklager jeg glemte at du var godheten selv, all kritikk trekkes selvfølgelig tilbake...

Christopher Longbottom

over 21 år siden

Christopher Longbottom

Leadtape has been used for years on the professional tour to fine tune the players feel, ball flight and shape of shot. In reality, the more weight you place on the heel of a driver the more draw your will get. Vice versa when placing weight on the toe. This works because the extra weight slows the heel or toe down , therefore allowing the opposite side of the club to pass the other, thus creating your desired shape. flight is controlled by placing weight on the top line or base of the club. Taylor Mades new R7 is the first driver to give this knowledge to the average golfer by providing weights that can be moved in relation to the ball shape you want to acquire. Thus bringing what has been a long used practice on the tour to the average golfer. Happy golfing:-)

hater_golfacademy

over 21 år siden

hater_golfacademy

Christopher Longbottom: Har dere slutta å spamme hver nå? Hva har du å si til ditt forsvar????

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her