Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Problem med Viasat Golf

Anders

over 16 år siden

Anders

Jeg har Viasat Golf gjennom Canal Digital (kabel), og har en PVR-dekoder. Problemet mitt er at det med ujevne mellomrom kommer "Ingen tilgang" samtidig som bildet fryser, før jeg får igjen bildet etter noen sekunder. Dette er fryktelig irriterende... Har kontaktet CD x antall ganger, bytta dekoder, fått oppdatert kortet 4 ganger, hatt reparatører innom to ganger, uten at det har blitt noe bedre. Reparatørene sier at jeg faktisk nesten har for godt(!) signal, og har montert dempeledd i koblingsboksen på utsiden av huset. Er det fler som har hatt slike problemer? Og hva gjorde du eventuelt for å bli kvitt det?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

De gangene jeg har hatt problemer med samme type dekoder(dog fra Get) har jeg resatt den, evnt bare tatt strømmen, og den har funka bra igjen.

Svenskeknappen funker forbausende ofte på tekniske ting jeg ikke har fnugg av peiling på. Heldigvis...

Anders

over 16 år siden

Anders

Godt og se at vi er fler i den kategorien ;-)

Mener jeg har gjort det der, men husker ikke om det er på den dekoderen jeg har nå eller den gamle. Det skader ihvertfall ikke å prøve en gang til...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her