Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nord Jylland i påsken

Freddy

over 17 år siden

Freddy

Jeg tar sjansen og reiser en uke til Nord-Jylland i påsken. Skal spille 2 dager på Himmerland, så jeg vil gjerne ha forslag til andre gode baner i nærheten. Jeg skal ha med to barn på 12 og 13 år med GK, så det begrenser selvsagt litt hvor vi kan spille. Vi vil helst ha enkle baner med litt uformelt miljø på banen. Svært glad for noen tips!

Flise

over 17 år siden

Flise

Har ikke vært å spilt påJylland, men har denne linken.. håper den kan komme til nytte..
http://www.visitnordjylland.dk/danmark/da-dk/menu/turist/inspiration/golf/golfnordjylland.htm

goofy

over 17 år siden

goofy

Brøndeslev er en trivelig og forholdsvis lettspilt. Ellers er det massevis av baner å velge i og de fleste er åpne allerede.

FekinCnut

over 17 år siden

FekinCnut

Har gode minner fra Sæby.....

http://www.saebygolfklub.dk/

Flyer

over 17 år siden

Flyer

Har spilt mye i Jylland.

Anbefaler Aalborg, Ørnhøi og Sæby.
Hvide Klit, Blokhus m flere blir ofte for flate for en nordmann.

Vær obs.
Når du spiller i Danmark(Jylland), risikerer du å måtte gå alene dersom dere ikke er flere som bestiller sammen. Det er tydeligvis ikke helt vanlig å invitere folk inn i flighten. I så måte har jeg bedre erfaring fra Sjælland.

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

Hei!

Jeg har ikke de samme erfaringene som "flyer" har angående att folk ikke ønsker flere i "flighten". Jeg har aldri blitt avvist når jeg har spurt pent om å få ta følge, noen "grønne" har jeg også blitt tilbudt !.

Jeg kan anbefalle Rold Skov og hans Herreds golf baner, men de kan kanskje være litt vanskelig for GK spillere.

Men en som absolutt bør spilles er "gamle" og meget gode Aalborg.
Har gode minner herfra da det var her her jeg klarte det hvite kortet.

Blokhus kan også være en veldig grei bane for GK spillere, som sagt tidligere - flatt og lite vann, men det er noen små bekker som renner igjenom en del hull.

Jeg selv drar til Marbella på lørdag og denne turen blir uten masete kone og skrikende unger, BARE MEG! OG GOLF BAGGEN !!.

God tur!

Freddy

over 17 år siden

Freddy

Takk for mange gode forslag!

Tips: Jeg ser at flere av klubbene benytter Golfbox.dk, men der får en ikke registrert seg om en oppgir at en er medlem av NGF. Det går imidlertid fint om en oppgir at en er norsk, men ikke medlem av NGF.....

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Du får sjekke været nøye,jeg fløy yil Kastrup i dag og der var det blitt vinter siste døgnet,snø,frost og is....Bra jeg ikke la inn tid til golf etter møtet mitt i Malmø...snø der også og kaldt

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her