Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

sensur

evergray

over 17 år siden

evergray

Hvorfor sensurerses et svar fra en person angående spillerflukten i fra Drøbak?

Hvis det er lovlig å stille spørsmålet, forstår jeg ikke hvorfor man blir nektet å svare.

Her er det ikke snakk om en person eller gruppe, som ikke er i stand eller har mulighet for å forsvare seg.

Skammelig av webmaster å tillate spørsmålet uten at svar tolereres. Udugelighet fra "høyeste hold" kan kun bekjempes ved at alle får talerett.

Er det snålt at vi lever i et samfunn med "idioter"bak spakene ;-)

anonym

over 17 år siden

anonym

Er det snålt at vi lever i et samfunn med "idioter" bak anonyme nic!

hm...

over 17 år siden

hm...

Regner med at webmaster ikke tåler berettiget kritikk, og at hele denne tråden forsvinner ganske snart....

Webmaster

over 17 år siden

Webmaster

Fiffig formulert, Evergray.
Jeg har sagt det flere ganger før og sier det atter en gang; Innlegg fra anonyme med det formål å sværte andre personer uten å begrunne påstandene eller komme med faktaopplysninger henger alltid i en tynn tråd. Ellers er det stor takhøyde her og det tror jeg de fleste er enige om.

Kan du forresten fortelle meg hva du vet om den såkalte "spillerflukten" fra Drøbak?

Omtrent på denne tiden i fjor ble det ført over ca. 30 salgsannonser fra året før på sidene til Drøbak. Alle annonsene fikk samme dato og folk trodde det hadde skjedd noe forfærdelig grusomt i klubben siden SÅ mange ville melde seg ut samtidig. Jeg mener å huske at det ble startet en tråd med samme heading som den fra i år. "Hva skjer i Drøbak?". En stor oppstandelse ble da heldigvis avverget i tide med en grei forklaring.

Plutselig er det blitt "skammelig" å fjerne innlegg hvor ubegrunnede påstander slenges ut i løse luften av anonyme personhetsere. En påstand i innlegget jeg fjernet var at Kjekstad GK var "ødelagt". Jeg har vært medlem i Kjekstad GK i 17 år og kan ikke se at noe er spesielt ødelagt der. Greit nok at klubben har slitt økonomisk, men det er de jo ikke alene om? Banen derimot har blitt mange ganger bedre en den var for 17 år siden. I tillegg ha vi fått i gang sosiale aktiviteter som har resultert i flere besøksdager for mange medlemmer. Både miljø og bane har tatt seg skikkelig opp. Å kalle det for ødelagt er feil!

Webmaster

over 17 år siden

Webmaster

Joggu var det TO år siden da gitt! Steike som tia flyr!

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=32827

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hehe, brings back memories. "Nye Gunnar Bull"... hehe, det var da jeg var ung og dum...

Nå er jeg ikke så dum lenger ;-)

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Jeg tror jeg har en viss peiling på forholdene hos Kjekstad og Drøbak, men det er alltid en del ting i kulissene i klubbene som ikke-medlemmer aldri får høre om.

Jeg leste et innlegg her som var svært kritisk og negativ mot daglig leder i Drøbak, ex-daglig leder hos Kjekstad tidligere. Kritikken var ubegrunnet, og det var skrevet på en slik måte at jeg regnet med at webmaster ville fjerne det.

Slik jeg husker innlegget synes jeg webmasters oppførsel i denne saken er helt grei. Det er stor takhøyde her, men det bør gå en grense et sted her også.

evergray

over 17 år siden

evergray

Jeg vet ikke mer om spillerflukten en det jeg ser av andeler som er til salgs. Etter min mening er det veldig mange rett etter årsmøtet, og at årsavgifta er betalt ?????

Hvis det er så at påstandene er helt ubegrunnet, og at de som føler seg svertet ikke kan eller vil forklare hvorfor, så vi får vi ikke svar. Da blir jo spørsmålet unødvendig.

Beklager formuleringen, den var ikke helt grei!

Oscar Borg

over 17 år siden

Oscar Borg

Hvis du virkelig er interessert i å undersøke saken videre så ta en telefon til klubben da vel! Da får du sikkert svar på det du lurer på også. Bare husk å si hvem du er når du ringer.

evergray

over 17 år siden

evergray

Interessen er ikke så stor. Ønsker de ikke å forklare seg om evt. problemer, eller avkrefte, så får det vel forbli ett åpent spørsmål.

Mister de medlemmer i en nedadgående spiral, skader det ikke meg. (Ellers ønsker jeg selvsagt klubben alt godt).

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Regner vel egentlig med at det er de som vil selge som kan forklare årsakene til at de selger, ikke de ulike klubbene?!

evergray

over 17 år siden

evergray

Du har nok rett i det Foooore. Mulig en av dem var han som ble sensurert?

Ta en telefon til klubben

over 17 år siden

Ta en telefon til klubben

Ja da får man virkelig høre sannheten......
Ambisiøse og noen ganger uerfarne og daglige ledere fortier og forvrenger gjerne sannheten for å få flere medlemmer.
Særlig i nedgangstider.
Mye bedre å spørre litt rundt blant medlemmene.
Sannheter har ofte flere sider.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Dersom man melder seg ut fordi man synes daglig leder er en dritt eller greenkeeper en raring eller pro en dust, da er det like greit at man ikke sier det til noen i mine øyne.

Da høres det mer ut som "denne klubben er ikke fin nok for meg"-holdning. Og det er PINLIG!

Kan hende sannheten heller er at man har blitt diska i en turnering eller to for juks, og ikke føler seg spesielt høy i hatten i nærheten av bane&medlemmer.

evergray

over 17 år siden

evergray

Tja, kanskje noen av de som melder seg ut ønsker å forklare oss hvorfor. De er nok de retteste til å forklare da ledelsen ikke(?) ønsker.

Gjør ledelsen tåpelig ting, bør det være mulig å få lufte dette. Hva med han som savnet en skikkelig headpro?

Det er vel få som har SÅ stor kontakt med greenkeeper, at de melder seg ut fordi han evt. er en raring :-)

I og med at det er mange som ønsker å selge på denne årstiden, er det vel neppe fordi folk føler seg hevet over klubben, eller flaue juksemakere?

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Takhøyden her går det i alle fall ikke an å klage på... Hilsen en som har stanget hodet i taket noen ganger, men da stort sett andre steder (hvor det forøvrig føles mer som en krypkjeller...)

Balansekunstner

over 17 år siden

Balansekunstner

Nå her jeg vært medlem i den nevnte klubben omtrent like lenge som webmaster, og det er ingen tvil om at mye ble ødelagt i løpet av et par år. Det vil de fleste medlemmene gi vedommende som ble sensurert rett i. Ellers er jeg helt enig med webmaster både når det gjelder sosiale tiltak og banekvalitet, og derfor er jeg fortsatt medlem.

evergray - malaysia

over 17 år siden

evergray - malaysia

Bra at noe er blitt bedre. Kjipt at mye blir unoedvendig (?) oedelagt slik at en del medlemmer velger aa slutte.

Kanskje daglig leder og styret trenger aa bli rister i nakkeskinnet? :-)

curious

over 17 år siden

curious

Hva bli ødelagt?

evergray - malaysia

over 17 år siden

evergray - malaysia

Hei, spoer Balansekunstner. Det jeg har forstaatt er at de i det minst ikke har en skikkelig headpro lenger. Ellers har jeg forstaatt at en del ikke er fornoayd med daglig leder og styret.

Naar mange melder seg ut, er det ofte en grunn til det. Minus og pluss blir neppe pluss?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her