Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

We Golf DA

McKivre

over 17 år siden

McKivre

Er det noen som har erfaring med We Golf DA

JVS

over 17 år siden

JVS

Jeg har den installert, men demoperiode er over. Men brukte den på 3 x 18 hull i ferien. Fungerer veldig bra. Kommer til å kjøpe den selv nærmere sesongstart. Husk gratis prøve i 14 dager så last ned en dag eller to før du går ut på banen. Veldig enkel i bruk!

JanB

over 17 år siden

JanB

Vær obs på at den Java som WeGolf er bygget med ikke støttes av alle mobiler SELV OM mobilen i seg selv kan kjøre Java. Det finnes nemlig mange forskjellige "protokoller" som Java er skrevet på.
Eks.: Min HTC TyTN II spiller Java program men kan IKKE bruke WeGolf i f.eks. GPS sine funksjoner.
Jeg har testet WeGolf og dersom min mobil hadde hatt muligheten til å kjøre alle funksjoner programmet gir, hadde jeg definitivt valgt det. Nå bruker jeg Intelligolf Eagle.
Det er derfor kjempefint at det finnes en prøveperiode med alle funksjoner.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

WeGolf er seriøse, flinke folk med et godt produkt - og kommer sikkert til å prøve å løse HTC problemet også gjennom en eler annen fix. Produktet funket utmerket på min Nokia i fjor og er en morsom måte å føre score på. GPS har jeg ikke testet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her