Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ramnefjell - endelig

Flyer

over 17 år siden

Flyer

Det var en glede å høre Ramnefjell på Eurosport i går, synes nå jeg da. Norges desidert beste golfkommentator er tilbake på skjermen.

hp

over 17 år siden

hp

Haugsrud er best med Ramnefjell på en god 2 plass.

Frodet

over 17 år siden

Frodet

Kan strekke meg til at han er fornøyelig.... . Hørte på i 5 minutter i går og fanget opp følgende gullkorn:

"Vi ser det gang på gang, når de går i lederballen". Etter at en kar misset en metersputt.

Fulgt opp av "Det er ikke lett å lede en golfturnering".

Classics!!

Buddy

over 17 år siden

Buddy

AR har peiling på golf, men noen kommentator er blødmenes konge ikke.

Tom

over 17 år siden

Tom

AR er ingen kommentator. Det er som å høre en kjedelig
nyhets oppleser.
Ikke mye inn levelse i kommenteringen.

Rune.

over 17 år siden

Rune.

Unnskyld, men det heter "nyhetsoppleser" og "innlevelse". Ikke noe vondt ment! Anbefaler denne siden:
http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

Ramnefjell - elendig

over 17 år siden

Ramnefjell - elendig

Som litt dyslektisk leste jeg overskriften som "Ramnefjell - elendig" og var helt enig

Tom

over 17 år siden

Tom

Beklager Rune. Nå har jeg pugget den siden og det kommer nok aldri til å skje igjen. :-) Helt sikkert.. :-)

Ass Skranglebjelle

over 17 år siden

Ass Skranglebjelle

Uff, får vi ikke noen andre snart ???

Konrad Potet

over 17 år siden

Konrad Potet

Jeg støtter fullt opp om at AR er Norges beste kommentator i mine øyne. Haugsrud er også bra, men jeg må si jeg ler endel av Ramnefjell. Jeg hørte noen amerikanere og herregud for noe piss. Hele tiden masse dustete golfuttrykk, store overdrivelser, og bare masse pjatt om privatlivet til spillerne.

AR funker best for min del. Men det er nå bare min mening ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her