cut
Golf: beklager at jeg ikke oppdaget at du satt og lo av din lille vits, og så på dine kommentarer som små småspydigheter, og svarte litt deretter.
Når det gjelder dere andre synes jeg litt synd på dere. Mitt forslag var egentlig en hjelp for alle slik at det skulle bli enklest mulig for oss når vi er ute på tur.
Når jeg ellers ser nivået dere debatterer på så ser jeg at det er så lavpannet og bedritent at dere ikke er verdt så mye mer enn litt dritt tilbake. Man skulle tro jeg hadde gjort kameraten dere noe alvorlig galt og at dere i så måte har noe å forsvare, men det tror jeg ikke jeg har. Jeg kjenner ikke kameraten deres.
At Golfforbundet hadde ett ønske om å overta domenet Golf.no fra aftenposten visste jeg ikke, men det demonstrerer jo poenget på en særdeles god måte, på lik linje med Truls sin kommentar om prisen på ett kort domenenavn, ett kort domenenavn er positivt.
Å spøke med en som akkurat og umotivert har fått ett slag i nakken er ganske lavpannet. Han er ikke mottakelig for spøk. Dette burde være helt klart for alle, også for en såkalt eminense. Dersom han i det hele tatt er i nærheten av å være noens utvalgte og ikke sitter ensom og forlatt og bare drømmer om utvelgelse, så burde han vite en så opplagt sannhet.
Med hilsen og takk for alt ------ i denne diskusjonen - dette kan dere ha for dere selv, barn, det var egentlig godt ment.