Tiger Would
personlig synes jeg at din progresjonsbeskrivelse minner om en dagbok mer enn et tips til etterfølgelse.
tror nok det er mange som vil foretrekke andre merker enn Callaway, men det er ganske tydelig hva du spiller på da.
selv spilte jeg med ned til 21,3 på et Olyo nybegynnersett som jeg startet med for ca. 1 år siden.
har etterpå spilt i en måned med Taylormade RAC OS jern og Black RAC Wedges.
Synes de er helt fantastiske, og blir bedre og bedre for hver gang jeg spiller med de.
er nå nede i 18,7 og vil ikke si at jeg føler noen form for stagnasjon.
trenger ny putter, siden jeg har en ultrakjip Zebra putter, men jeg har ikke råd til det enda, så jeg får putte som ei kjerring inntil ca$hflowen er på oversiden igjen.
jeg har forsøkt å spille på Callaway køller flere ganger, men synes det er håpløst lite feeling på de køllene.
joda, de går langt, og har god balanse, men når jeg skal gjøre et innspill fra 120-150 meter, så trenger jeg å kjenne køllehodet ,og det klarte ikke jeg med Callaway køllene.
men, det er ikke derimot sagt at de ikke er bra for andre, bare ikke for meg.
RAC wedgene er i tillegg sinnssykt gode, og du får en utrolig backspinn hvis du treffer bra.
og til sist: jeg har ikke sett på reklame når jeg valgte køller, kun hørt på min pro, som anbefalte de køllene til meg, selv om jeg selv egentlig ville ha Callaway selv....
;)