Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billige medlemskap for studenter

Studenten

over 17 år siden

Studenten

Jeg studere for tiden, og fant ikke penger i mitt budsjett til å betale kontigenten på 5000 kr, som jeg betalte som junior året før.
Har sett noen klubber med fjernmedlemskap på 500 kr, (630 med norsk golf). Lurte på om noen visste om klubber med ekstra rabatt til studenter, selv om 630 ikke er mye penger, er det greit å undersøke litt først.

På forhånd takk.

Studenten

over 17 år siden

Studenten

Jeg studerer for tiden, og fant ikke penger i mitt budsjett til å betale kontigenten på 5000 kr, som jeg betalte som junior året før.
Har sett noen klubber med fjernmedlemskap på 500 kr, (630 med norsk golf). Lurte på om noen visste om klubber med ekstra rabatt til studenter, selv om 630 ikke er mye penger, er det greit å undersøke litt først.

På forhånd takk.

snappy

over 17 år siden

snappy

Hvor studer du...

En billig postkasse klubb er Preikestolen GK.

Erik____

over 17 år siden

Erik____

Bjaavann gk har ungdoms medlemskap for de som er født i 84 eller senere.

med

over 17 år siden

med

Er redd du er ett par mnd. for seint ute hvis du ikke meldte deg ut av klubben før nyttår. Men jeg tar kanskje feil og det er neste år du tenker på.

snappy

over 17 år siden

snappy

Det er ingen problem... Man må velge om man vil være medlem i en klubb eller ikke etter årsmøte... Kunne vært en del som hadde slitt en del dersom årsmøte hadde bestemt årsavgift på 200.000 NOK, og man hadde ingen mulighet til å si opp medlemskapet... haha

31.12.XXXX er kun skifte av hjemme klubb...

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Trodde det var slik at man møtte melde seg ut før 31.12? Er regler endret?

cut

over 17 år siden

cut